ff een muziekje

zo luitjes

ik dacht zo ik zet eens een muziekje op
voor bij de openhaard die ik niet heb
😁
maar wel past bij het nog best wel frisse weer
klikt U voor een fijn muziekje ff op de openhaard

ik wens U een fijn weekend

lieve groet

Karel

Auteur: Karel

what about me ?

43 gedachten over “ff een muziekje”

  1. Ik heb wél een ( bescheiden) open haard maar die is nu niet aan. Geen probleem natuurlijk want de muziek klinkt evengoed prima. Veel fijne oude nummers zoals van Pat Bone, heb er even van zitten genieten.

    Geliked door 1 persoon

      1. op mobiel en of tablet doen ze het meestal niet , maar als er op de pc geen app zit die dit bestand opent natuurlijk ook niet , vreemd want andere openen altijd wel , toch

        Geliked door 1 persoon

      1. Nee alweer terug…Lola voor een weekje daar en zondag komt ze weer 😉
        Marijn heeft vakantie dus die neemt het uitlaten voor zijn rekening samen afwisselend met Pa
        Fijne avond

        Geliked door 1 persoon

Plaats een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te bestrijden. Ontdek hoe de data van je reactie verwerkt wordt.