leven

zo luitjes

ik zeg en blijf heet zeggen ” geniet de dag ”
zo ben je er zo ben je weg
ik ben morgen eindelijk weer eens de hort op
en zal in BurgersZoo , AnneMarieDaphne Esther en Melody treffen
afspraak staat al sinds m’n verjaardag , dus eindelijk is het zo ver
voor mij gelijk een testje , ben zo merkte ik wel al
heel goed uitgerust
had eerst een andere pps over het leven
werd niet ondersteund i.v.m. wachtwoord , geen idee hoe of wat
deze is ook schitterend

ik wens U een goed begin van de nieuwe week

lieve groet

Karel

Auteur: Karel

what about me ?

48 gedachten over “leven”

    1. dat heb je goed Hans
      ik heb veel geleerd van een copd therapeute , voorheen ging ik als maar door , nu neem ik m’n rust
      dank je wel , gaat zeker lukken morgen

      Like

  1. mogge Herman
    dat gaat zeker lukken om plezier te hebben
    ja lijkt fijn weer te zijn en blijven
    ik mag hopen dat ik nog veter voel , kans is groot

    geniet de dag

    Like

    1. op weg naar huis , ik dach al bericht gedaan te hebben , maar dat is blijven staan
      we hadden een pracht dag , en genoten van mooie dieren behalve koalas
      ik ben best moe ,heb ook wel lopen piepen , maar de testis voor mij goed gegaan
      fijne avond groet

      Geliked door 1 persoon

  2. Je bent naar Burgers Zoo! En in goed gezelschap. Helaas te laat om je/jullie een fijne dag te wensen, maar het resultaat zal er niet minder op zijn. Hopelijk lukt het een beetje met je longen en je gezondheid. In ons hoofd willen we zoveel meer…
    Lieve groet.

    Geliked door 1 persoon

    1. ha die Mirjam
      prima gezelschap , mooi op tijd ben je , want ik ben nu thuis om het te lezen 😁
      het werd een pracht dag
      de longen hadden het best zwaar af en toe , maar de test was wel redelijk geslaagd hoor
      ja veel te veel 🙂
      lieve groet

      Like

  3. En wat boffen jullie met het weer vandaag! Wat wil een mens nog meer, een leuke dag uit in goed gezelschap en dan moe maar voldaan thuiskomen.
    Mooie beelden in pps, Jij hebt vast ook veel moois gezien.

    Geliked door 1 persoon

    1. leek wel hoogzomer 🙂
      nee ik hoef niet meer , we hadden een top dag en ja zeer goed gezelschap 🙂
      nu bekaf maar zeer voldaan thuis , en in de ruststand
      ja de pps is mooi hé in woord en beeld
      ja we troffen mooie geluksmomentjes

      Like

  4. Goedemorgen Karel,

    Jullie hadden gisteren geweldig weer gehad. Leuk dat je sommige bloggers ook meegegaan is. Ik ga straks bij Melody kijken naar foto’s. Pps ziet prachtig uit. Zo verschillende tuinen wil ik ook wel bekijken. Zo tuinen is echt uit te kijken. Zo mooi! Fijne dag.

    Geliked door 1 persoon

    1. mogge Yova
      ja een topdag hadden we gister samen met nog 2 andere bloggers , 1 er van trof ik al vaker de ander voor het eerst
      zeker een mooie pps hé , heerlijk om door die mooie tuinen te lopen
      ja Melody is altijd snel met de foto’s , ik moet de mijne nog bekijken 😁
      geniet de dag

      Like

Plaats een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te bestrijden. Ontdek hoe de data van je reactie verwerkt wordt.