ff weg

zo luitjes

ik keek er al lang naar uit
en vandaag hoor ik de fluit
als de plank tussen wal en schip verdwijnt
verdwijn ik ff tussen 2 zeeën

leuk detail , in m’n archiefje trof ik een pps
over de zee welke ik over ga per schip
of is het een boot
het is zeker geen botervloot

met een afbeelding van de haven waar na +/- 90 minuten
de schuit binnenloopt
en ik naar m’n hotelletje loop
ff op foto klikken voor mooie beelden van de
Waddenzee

ik heb j.l. nog ff 2 dingen geboekt , van 1 was de kans groot dat het vol zou zijn
namelijk de rit over de Vliehors
en een fiets gereserveerd , komt me zeker van pas

ik heb mobiel en tablet mee , en wie weet doe ik er wat mee
😁
voor nu wens ik U een goede start in de nieuwe week

lieve groet

Karel

Auteur: Karel

what about me ?

40 gedachten over “ff weg”

  1. En ik wens jou fijne dagen op Vlieland, helaas laat het weer te wensen over maar jij amuseert je toch wel denk ik. Heerlijk die wadden want jee bent een natuurmens en de wadden is één en al natuur. Mooi hé die zeilboten als ze onder zeil op de zee varen.

    Geliked door 1 persoon

    1. nee ben net van de vaste wal af 😁
      en het is prima weer
      nee nog te vroeg om te slapen 😁dank je wel Riet
      het is schitterend weer al de hele dag , wat veel wind maar zonnig tot en met
      klopt ik ben hier geheel thuis , hen wat filmpjes gemaakt , hopelijk gelukt , kunnen jullie mee genieten

      Like

  2. ik liep bijna 6 km, ff eten aan de Noordzee en via een rondje om naar hotelletje , echt een pracht , morgen meer daar van jouw haal ik natuurlijk nooit in , met je 3x hier

    Like

Plaats een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te bestrijden. Ontdek hoe de data van je reactie verwerkt wordt.