Ouwehands dierenpark in het donker

zo luitjes

nadat we lekker gegeten hadden , gingen we op pad in het donker
we hadden geen zaklantaarn nodig hoor , het pas was prima verlicht
door werkelijk schitterende kunstwerken gemaakt door mensen van de firma
China Light Festival
HIER een beetje hoe en wat
ik zet de kiekjes welke ik maakte in een album
en dat opent zich als U op mij klikt
ik hoop dat U in grote getalen er een kijkje gaat nemen
U hoeft niet bang te zijn in het donker er is licht zat
😁

het is elke x toch weer genieten hoor , dit verveeld mij nu nooit
ik hoop Ik U ook niet
3 van de 4 dames namen de auto op huis aan
het bleek dat Margriet net als ik bij de buren sliep
en ze ging ook gelijk te ruste
ik bracht jas en tas op de kamer en zette me aan de bar
pakte een pint en wat lekkers en proostte op Bert
2 flesje mee naar de kamer , alwaar ik Vera op tv keek
al in al een schitterende dag
met ook weer een paar KM in de benen

ik wens U een fijne dag

lieve groet

Karel

Auteur: Karel

what about me ?

53 gedachten over “Ouwehands dierenpark in het donker”

    1. ha die Willy
      dank je voor de fijne reactie , ben blij dat de foto’s een aardig beeld geven
      de link bovenaan naar china lights laat zien waar ze weer komen , ik dacht ook weer in Mechelen dit jaar

      geniet de dag

      Like

  1. Ik had de foto’s al bij Margriet gezien, maar het blijft prachtig om nog eens te zien. Dit vind ik echt Kunst met een grote K. In de Zoo in Antwerpen of Planckendael is er ook elk jaar zo’n evenement. Moesten we toch maar eens naartoe gaan.

    Geliked door 1 persoon

    1. ha die Myriam
      ja zeker prachtig om nog eens te zien , zeker Kunst , de laatste was in Planckendael las ik in de bovenste link
      ja zeker de moeite waard om weer eens te gaan

      fijne middag groet

      Geliked door 1 persoon

  2. Ik vind het wel spijtig dat het de laatste jaren steeds doorgaat in Plankendael. Ik ga niet meer graag alleen s’avonds de baan op sta met de auto. Antwerpen was voor mij veel aangenamer .Ik pakte de tram

    Geliked door 1 persoon

    1. ha die Marylou
      ja de laatste was in Plankendael las ik in de bovenste link
      kan goed begrijpen dat je in de avond niet meer wilt reizen
      1 reden ook waarom ik bij dit evenement in Rhenen daar overnacht

      fijne middag groet

      Geliked door 1 persoon

  3. Lichtjes vind ik heel erg mooi om te zien. Sommige foto’s hebben soort cocoon gemaakt. Prachtig kleuren erin. Dieren zijn ook prachtig geworden. Lekker pintje met lekker soorten eten erbij. Ziet goed uit. Je hebt behoorlijk veel stappen gemaakt dezelfde als Melody. Knap!!! Fijne avond.

    Geliked door 1 persoon

    1. ha die Yova
      ik ben blij dat je het mooi vind , dat de foto’s er een aardig beeld van geven wat wij zoal aantroffen
      ja het zijn ware kunstwerken hé
      ja ff lekker zitten nadien hapje en drankje er bij , heerlijk
      ben ook tevreden over de stappen , ik liep van station er heen , ik denk dat Melody in de ochtend nog ff een rondje om was met de hond

      fijne avond groet

      Like

  4. China Light Festival is altijd erg mooi om te bezoeken.
    Werd ook reclame voor gemaakt op tv.
    Het is ook heel mooi om het te bezoeken en dan samen genieten van een hapje en drankje. Hans

    @ toen was het nog leuk als je in de maling werd genomen.

    Geliked door 1 persoon

    1. ha die Hans
      ja dat is het zeker wel , ik zag het al 2 x eerder en vind het nog steeds prachtig mooi
      ja goed gezelschap waar ik mee op pad was is ook mooi
      en nadien in alle rust ff genieten van een pintje 🙂

      @ ja vandaag de dag met al die korte lontjes , weet het niet hoor 🙂

      Like

    1. ha die omabaard , ja we waren met bloggers op pad , dus gaf wat blogjes 🙂
      ben blij dat de foto’s een mooi beeld geven van wat je allemaal voor moois aantroffen , ware kunstwerken

      Like

    1. ha die Dorothé
      ach ik had misschien wel gelijk geslapen hoor , maar het was nog wat vroeg , en ik dacht aan m’n broer
      en natuurlijk keek ik nadien nog wat tv , al in al een fijne dag gehad

      Geliked door 1 persoon

Plaats een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te bestrijden. Ontdek hoe de data van je reactie verwerkt wordt.