Ouwehands dierenpark voor donker

zo luitjes

wat een gedoe als iets niet wil zo het al jaren ging pppfffttt
en dan ben ik weer blij met m’n grote geduld 🙂
de foto’s heb ik in een album , zo ik ze wil 🙂
youtube kan aan de slag bij de ns als biels
uploaden tot 86% en stop , was gister zelfs nog minder
hoe en of wat , geen idee

ik wachtte Melody en Daphne op bij de P van het park
en zag een vogel , nu op het grote scherm kon ik zien dat het een Duif was , ik hoopte natuurlijk op een Uil
wat U ook goed kan zien , is de mooie blauwe lucht

na een bakkie leut gingen we aan den wandel langs prachtige dieren
en al gereedstaande kunstwerken , welke nadien in het donker een lichtje gaven
foto’s zijn aanklikbaar voor groter formaat

na die mooie nepvis , doken we het aquarium in

als het lukt komt er nu het filmpje
staat alweer een uur op 94% , U houd het te goed

bij de Gieren en andere mooie vogels , heb ik meest oog voor de Rode Wouw
die is met de Sneeuwuil wel 1 van m’n favoriete vogels hoor , de laatste zag ik wel , kreeg ik niet goed op foto gggrrrrr 🙂

we aten de lunch samen met de Withandgibbons
langs de Bongo , helaas binnen en de ramen smerig
en we liepen hoor gingen niet met de bus
😁

dat smaakte prima , nu naar de Panda’s en de Beren en Wolven
bij de Beren troffen we 1 die nog steeds last had van zijn eerdere traumatische leven , stond uren te kop schudden en te draaien boven op een rots
😢

we kwamen veel moois tegen op weg naar de Olifanten , welke we binnen en nadien ook buiten troffen , eventjes 🙂

Melody kreeg telefoontje , Margriet aan de lijn
deze 2 dames maakten ook een mooi verslag van deze fijne dag
kijkt U maar eens bij de linken hier boven
dus we spraken af en genoten een bakkie , en toen was het ook tijd om naar de ingang te gaan om AnneMarie welkom te heten
en nadien op naar de Oerang Oetan en Gorilla’s

afval = kunst

enorme Schilpadden en mooie Tijgers en nog veel meer moois , brachten ons weer bij de o.a. Leeuwen

en doken we het aquarium weer in , waar het de 1ste ronde zeer rustig was
zo druk was het er nu

verder langs veel moois , als de Nevelpanter – Reuzenpanda – Rode Panda
een pracht van een Kalkoen en langs de Wolven en Beren , en hij stond nog steeds te schudden
langs glazen bollen , en de Bateleur die ons daar goed in de garet hield 🙂
langs een observatie hut , maar de Maleise beren doen denk ik wel aan winterslaap - IJsberen die smerig waren Pinquins die fijn aan het badderen waren drukte makende Flamingo’s , mooie kunstwerken , en zo naar het avond eten , wat rusten en dan de donkere ronde , tevens 3 van ons de 3de ronde


voor wat meer kiekjes

na het eten begaven we ons in het donker
maar dat is voor een volgend x
het filmpje is nog aan het uploaden
dus ik wacht nog ff

wens U een fijne avond en gezonde nachtrust
morgen een fijne dag

lieve groet

Karel

Auteur: Karel

what about me ?

34 gedachten over “Ouwehands dierenpark voor donker”

  1. Goedemorgen Karel,

    De eerste foto is duidelijk een duif. Ik zag net zijn hoofdje. Wat is daar mooie dieren te zien. Je ziet veel dieren buiten. Echt schitterend. Ik mis het wel. Misschien gaan we kleinere dierentuin. Jullie hadden echt leuke dagje gehad. Filmpje misschien had grote bestand gedaan om te filmen. Verkeerde maat??? Fijne dag.

    Geliked door 1 persoon

    1. mogge Yova
      ja die Duif zat er mooi daar hoog in de boom
      ik ben blij dat je zo van de mooie dieren hebt kunnen genieten
      ik was vorig jaar in 2 kleine parken bovenin Noord Holland , die zijn met de auto samen in een dag te doen en zijn prachtig mooi
      kan best zijn dat het filmpje te groot is , of er zit iets anders mis , zal ik eens naar kijken nog

      geniet de dag

      Like

Plaats een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te bestrijden. Ontdek hoe de data van je reactie verwerkt wordt.