gedicht op zondag

zo luitjes

we hebben de zondag weer , ik hoop met zonnig weer
want ik neem U mee naar het zand van het strand
voor een mooi gedicht op zondag

voor groter formaat ff op klikken


ff iets minder zanderig
11 juni j.l zie ik bij medeblogster Mirjam een foto van een plekje dat me gelijk bekent voor komt , en het blijkt , ik had gelijk
ik fietste daar ook eens langs , de dijk af weg van de Lek
en trof een prachtige tuin vol bloemen en vlinders
zo heerlijk ook om te zien nu als er weer een bui regen tegen het raam klettert

ik wens U een fijne dag

lieve groet

Karel

Auteur: Karel

what about me ?

34 gedachten over “gedicht op zondag”

    1. ja er valt net een buitje , en zeker niet de laatste vandaag
      dus wel een mooi gedicht maar geen mooi weer 🙂
      ja mooi hé , zag de foto en dacht gelijk dat ken ik en O wonder ik had het nog mooi in beeld
      veel foto’s zijn na de crash van de oude externe schijf verdwenen 😦

      geniet de dag

      Geliked door 1 persoon

    1. ja is het geen pracht , ik zie een foto van een bekende plek en wist dat ik dit daar maakte 🙂
      zeker een mooie ” wiel ” gedicht
      klopt ik heb meer woorden nodig , dat is zeker

      Like

    1. mooi rijm Hans 🙂
      in dit geval een klein boekje
      ik zag een foto bij een medeblogster en herkende het gelijk , en daar maakte ik dat filmpje toen ik er van de Lekdijk afkwam
      ja zo wonen en zo’n tuin hebben , moet gelukkig maken hé

      Like

Plaats een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te bestrijden. Ontdek hoe de data van je reactie verwerkt wordt.