de I bracht iets anders

 

zo luitjes

wat een smerig weer vandaag bbbrrr
waterkoud of natte neuzen weer zo het ook wel heet
en nee het was niet heet , eerder koud
🙂
gelukkig heb ik binnen genoeg te doen , doe stukje voor stukje
weer wat opruimen op zolder , alles eens nakijken
en heb al iemand blij kunnen maken

zo lekker gegeten ook van gewoon brood met een vissie
dat ik hoefde geen pannetje hachee te maken , had genoeg
doe ik morgenochtend kokkerellen , ruikt het huis de hele dag lekker
🙂
en eet ik later op de dag weer lekker
ik zocht in mijn archief voor een plaats dorp stad voor de I
niet dus , maar vond een mooie over de haven
en in die haven zag ik mooi beelden van verval
en dat is waarom ik deze anders pps ook koos

40 Vergeten plaatsen in de wereld - 2

mooi verval is niet lelijk
🙂

en de I werd dus deze

in de haven

wens ik U een gezonde nachtrust
en morgen een fijne dag

lieve groet

Karel

 

Auteur: fietszwerver

what about me ?

24 thoughts on “de I bracht iets anders”

  1. Je woont daar lekker hoog en droog op 16 meter boven NAP!
    Bijzondere plaatsen… ze liggen er wel verlaten bij.
    Havens kunnen deze matroos ook boeien, vooral de kleine haventjes…
    Slaapwel Karel!

  2. Het weer is inderdaad niet om over naar huis te schrijven maar ja dat adres ben ik al lang kwijt dus is niet erg 😉
    Voor zover de griep het mij toelaat geniet ik volop van het weer nu, echt mijn seizoen, zalig.

  3. Ik houd van verlaten locaties. Je bent er zo fijn alleen met jezelf…Het moet er wel een beetje gezellig uitzien, ik ga niet voor desolaat.
    Vandaag is het dat typische stilstaande, grijsgrauwe novemberweer. Driewerf Bah!

  4. Hoi karel
    Haha zou je denken…nee hoor we houden het hier netjes grijnzzzz
    Goed dat je zag dat het brugge was…ik moest het eerst lezen hihi
    Maar vond die te mooi om niet op wp te plaatsen dus maar bij deze gedaan
    Groetjes en fijne dag

Geef een reactie

