Limburg

 

zo luitjes

het weekend weer gedaan
ik had een rustige en ik hoop U ook
met het lopen van 3 wijkjes gister weer geluk gehad
al werd ik nu ietsje nat , maar vond het niet storend

ik zocht voor bij de plaats bij de H
werd Heerlen , nu daar was ik onlangs nog
en ik vond een zeer passende pps in m’n archief , welke ons bezoek
aan het mijnmuseum mooi onderstreept

zo dacht ik gelijk , ik zet iets moois over deze mooie provincie er op

Limburg
ja het is een pracht provincie , heb er al heel wat kilometertjes gewandeld
en ik kom weer terug

en dan is hier
de Lange Jan
van Heerlen

De Lange Jan 1 Heerlen

het weer wordt er niet slechter op de komende dagen
dat ik zou zeggen
geniet er van

lieve groet

karel

 

Auteur: fietszwerver

what about me ?

16 thoughts on “Limburg”

  1. Hoi karel
    Mooie ppsjes en idd je was er pas nog voor een wandeling en de mijnen
    Filmpje doorsturen hihi
    Gaan oefenen zet meer zoden aan de dijk 😉
    Net het hele filmpje even gekeken en ook de fietser…vraag me dan wel af hoeveel hij gevallen is om zo goed te worden 😉
    Groetjes en fijne dag

  2. Dat klopt ik ben aan het haken…net een pruik van garen gemaakt voor pimmetje hihi
    Wordt een klein poppetje maar wel heel veel werk.
    De wederhelft zit naar een supermanfilm te kijken pffttt
    Alles vliegt door de lucht…niks voor mij dus…slaap wel zometeen

  3. Die provincie is me toch wel een beetje te ver weg…raar eigenlijk… maar ja ik heb er ook weinig te zoeken…. de dierentuin aldaar die staat nog wel steeds op mijn lijstje, moet altijd nog eens… en ik wil wel eens naar valkenburg maar ja die toersiten daar brrrrrr

    1. hihi overal waar jij heen reist ben jezelf toerist 🙂
      ja zeker raar want vele plaatsen waar je heen gaat zijn veel verder 🙂
      ik ga er heen voor de mooie wandelingen ver heuvels en door dalen en holle wegen

Geef een reactie

