griep prik ja of nee

zo luitjes

ik was vandaag de griepprik halen m’n 17de
en de eerlijkheid dient mij te zeggen , dat alleen in het jaar 2008
was ik nog eens wat ziekjes van de koudjes en de griepjes
dus mij doet die prik goed
maar wat schetst mijn verbazing als ik las wat in de pps staat
ik lust graag een pintje , en ook dat zou goed zijn tegen de griep
dus is het niet ziek zijn nu van de pint of de prik
en het maakt mij nu echt wel uit
want ik drink al ff ( 5 dagen ) geen pinten meer
en dat moet minstens een maand worden , of wie weet wel de 1ste weer op
oudejaar avond
🙂

Goed tegen de griep

wat zegt U hier van
en haalt U die prik , of zegt U mij niet gezien

ik neem U mee naar een stad waar ooit mijn fietstochtje rondje Toscane begon

Florence - Italië 1

nu ff een goede nacht slapen
en voor morgen
wens ik U een fijne dag

lieve groet

Karel

Auteur: fietszwerver

what about me ?

19 thoughts on “griep prik ja of nee”

  1. Zo’n 15 jaar geleden had ik eens echte griep. Dacht dat ik doodging. Vier dagen rond de 40 graden koorts, overal pijn… De jaren daarna haalde ik wel de griepprik uit angst om dat nog eens te hebben. Nu doe ik het niet meer… was ook ziek van de prik de laatste keer… Ik neem de laatste 2 jaren elke dag veel vitamine c en ben zelfs niet meer verkouden geweest… Hout vasthouden… Slaap lekker Karel!

  2. Even dacht ik dat het een 1 april-grap was maar dat kan niet (-:
    Met de griepprik heb ik geen ervaring. Qua leeftijd en gezondheid heb ik ‘m niet nodig. Ik heb wel vrijwel iedere dag een griepgevoel in m’n armen en benen maar dat is nergens mee te verhelpen.
    Dus je bent weer in de anti-alcohol-modus? Een goede actie. Hou vol!
    Groetjes

  3. Hoi Karel,
    Ik een maand geleden al een griepinjectie gehad.
    Nooit ook last van gehad, maar je weet nooit he.
    En men zegt dat alcohol goed is , zoals cola ook .
    En waarom geen pintjes meer?
    Maar het went ook wel, ik al 2 jaar jaar zonder alcohol vanwege de vele medicijnen .
    en Florance is schitterend, mooie pps
    tot slot een fijn weekend Karel
    Wel warme jas aan he.

  4. Was even op zoek naar mijn stekkie en is helemaal verdwenen op blogger pffttt
    Denk langer dan 90 dagen gewacht met openen grrrrr
    Had er nog wel een aander van willen maken…nu weer helemaal overnieuw beginnen als die niet terug te halen is
    Baal er wel van…net als van die regen haha
    hang ze

  5. Ik neem nooit de griepprik. En word gelukkig ook nooit ziek. Maar ik twijfel eraan om hem te nemen. Ik werk namelijk in de zorg. En als je zelf niet ziek word kun je wel de griep overdragen.

Geef een reactie

