week door de midden

 

zo luitjes

ik genoot gister na het HH
een fijn wandelingetje in m’n tuintje bij stralend weer
zal de wandelschoenen weer wat vaker pakken

vandaag de week in 2 , nu daar zit niemand mee
gaat wel snel hé , een week is niets , laat staan een halve

vandaag is het tijd voor de markt en de suup
eten moet er komen , en ander drinken
rara waarom
🙂

mooie spreuken engezegden greetje

ik had geen plaats in NL of B met een E
dat ik neem U mee
voor een rondje door ons mooie landje

een klein stukje nederland

wens ik U een fijne dag

lieve groet

Karel

 

Auteur: fietszwerver

what about me ?

17 thoughts on “week door de midden”

  1. Hoi karel
    Dus je wandelschoenen moeten weer meer aan…ja ook in de kou kan je wandelen hihi
    En dacht zal hier maar niet meer verraden want dan is je rara voor niks grijnzzzz
    Water uit de kraan kan ook dat is het lekkerst van allemaal
    Of half half…doe ik bijna met al het drinken vind het anders veel te zoet.
    Groetjes en geniet je dag

  2. Vandaag is het chagrijnig hondenweer. In vergelijking met gisteren een tegenvaller, maar ach, het is gratis. Ja, je moet alles maar positief bekijken (-: Wandelschoenen draag ik wanneer ik Rosa uitlaat. Dan moet het buiten niet te nat zijn, want dan duurt het dagen voordat die dingen – volgepropt met oude kranten- droog zijn.
    Wat is Nederland toch mooi, hè?

  3. Leuk die spreekwoorden…
    Oost West thuis best … en dat is in Nederland!
    Dat heb je hier nog maar eens bewezen met de prachtige plaatjes.
    Nog een fijne avond en morgen veel wandelplezier!

Geef een reactie

