Doel

 

zo luitjes

ik genoot gister van een dun zonnetje op m’n bolletje
als ik een uurtje of 4 door de wijken liep
en de bomen en parkjes al ook wat tuintjes zijn een lust voor het oog
dat ik zet hier nog een mooie herfst pps neer
vind U vast niet erg

Een prachtig kleurtapijt
vandaag ff de rest wegbrengen en hopelijk weer droog en genieten

de titel doet denken aan zeg voetbal
nu dat kijk ik niet , dus het is iets anders
namelijk een leeg dorp

Doel 

Een wandeling door 't verlaten dorp

het is toch eigenlijk een schande hé
dat zo’n dorp wordt weg gevaagd

wens ik U een fijne Dag

lieve groet

Karel

 

Auteur: fietszwerver

what about me ?

20 thoughts on “Doel”

  1. Daar heeft Rob een punt…
    Hoi karel
    Ja de herfstkleuren zijn prachtig en de mappen staan vol met die ppsjes…toch wel een karwei om niet dezelfde te plaasen dan 😉
    Wandel ze met hindernissen…mzl

  2. Altijd die halfzachte maatregelen. Je zal je huis maar uitgezet zijn (een ander woord heb ik er niet voor) en vervolgens gebeurt er niets mee…
    Mijn broer is wel eens in Doel geweest om foto’s te maken. Officieel mag het niet, maar er mag zoveel niet (-:
    Kleurrijke herfstgroet!

  3. Al je vragen beantwoorde ik net op blogger dus doe het hier niet haha
    Dus je hebt het stof ffkes weggewerkt en kon er nu wel door grijnzzzzz
    Nu ik ben toe aan bankhangen maar we moeten eerst nog eten
    Jij je kliek alweer op…tuk ze en fijne avond

  4. Ja echt wat voor jou natuurlijk of is het bij gebrek aan beter?
    Giraf is af…kreeg hem alleen niet mooi op de foto…maar goed hij staat in de rij erbij.
    Tja en wat nu hihi
    Hangze

Geef een reactie

