kleur

 

zo luitjes

we zijn in een kleurrijk deel van het jaar
we komen er niet onderuit , ik zou het niet eens willen
het is zo mooi buiten nu , zeker als de zon schijnt
dat ik dacht ik maak een kleurrijk blogje
al zie ik nu enkel nog maar zwarte letters op witte achtergrond hihi
ik zelf ben niet zo spiritueel dus of het is zoals in de pps
ik heb geen idee
wat zegt U

De invloed van kleur (1)

ik neem U mee naar
Charleroi 

waar ze veel op hebben met
Karel
🙂

Charleroi 1

wens ik U een fijne dag

lieve groet

Karel

 

Auteur: fietszwerver

what about me ?

21 thoughts on “kleur”

  1. Je kleurt mijn weekend Karel! Jammer dat het wat grijs is vandaag, maar de blaadjes aan de bomen zijn goud en daar ben ik ook al blij mee. Het voordeel van een optimist 😊 Geniet verder van het herfstweekend!

  2. Ha karel
    Van die rustdag is hier weinig terecht gekomen…druk druk druk met binnenlopers, koffiedrinkers en kleinkids die spelletjes willen doen whahaha…maar iedereen weer de deur uit en hopelijk vanavond wel rust.
    Jij alweer wat wijkjes gelopen en droog gehouden…nu morgen nog dus
    Fijne avond

  3. Proost hihi
    Was maar koffie hoor…en welja morgen moet je ook nog dus die 40 kunnen er dan wel bij.
    Keek straks op de kalender en verrassend helemaal leeg deze week…heerlijk 🙂
    Doen wat we willen doen hihi
    Hang ze

  4. Hoi Karel,
    Kom je een mooie week wensen, beetje fris maar droog.
    En das mooi voor een wandeling he.
    Weer mooie pps gezien ☺
    Gastenboek niet gelukt, dus maar hier
    Lieve groet Marianne

Geef een reactie

