ff weg

 

zo luitjes

ik ben morgen vroeg weg voor wat dagen
en voor U gaat vragen van waarheen
zal ik het vertellen , ik ben naar Bonn
en zo het er naar uitziet tref ik er zon
en die is er hier dan ook , dus ik zou zeggen ga er van genieten
in bos of park wordt het zeker mooi
geniet die momenten want ze gaan snel

momenten lidia

in de maand van de kunst
wat vreemde zaken
ik vind het eerder kunstig dan kunst
🙂

diferentes1

of ik daar online zal zijn , ik zou het nog niet weten

voor de liefhebbers van foto’s
U vind rechts boven als U klikt op plaatje
album over het bezoek van het mijnmuseum
🙂

wens U een fijne dag

lieve groet

Karel

 

Auteur: fietszwerver

what about me ?

25 thoughts on “ff weg”

  1. Hoi karel
    Momenten…Een prachtige hihi
    Een mooie tekst ook…en de 2evVind die bewerkte foto’s wel wat hebben…
    Zal straks je album bekijken eerst mijn rondje maken
    Groetjes en geniet je dag

  2. Wat leuk voor je Karel! Geniet van een paar zonnige dagen in Bonn. Ik kijk al uit naar de foto’s die je zal maken want Bonn is voor mij nog onbekend terrein. Veel plezier daar en lieve groeten!

  3. Hoi Karel,
    Kom je even uitzwaaien voor je vrije weekje in Bonn.
    Geniet er even van, de weergoden zijn met je.
    even ook je foto’s nog gezien,je hebt ook de kermis nog aangedaan zag ik.
    Maar prachtig waren ze allemaal weer, en zo’n stralend wit kroegje vind je nergens denk ik
    Was weer een aangenaam uitje hier op je blogje
    Lieve groet Marianne en een fijne avond nog

  4. Guten Morgen Karel danke dir für deine schönen Worte es soll ja wärmer werden hab einen schönen Tag in der nähe von Bonn das wünsche ich dir Klaus in Freundschaft

  5. Ha karel
    Je bent aan het testen en het werkt…nu nog gratis wifi hihi
    Want door zo een bundel ben je snel heen…eerder dan je denkt 😉
    Groetjes en veel plezier bij je vrienden

  6. In Bonn online zijn? Zou ik niet doen als ik jou was (-: Lekker genieten van de dagen en de tijd dat je daar bent. Bloggen komt later wel weer. Je komt ongetwijfeld terug met een rolkoffertje vol verhalen en een massa foto’s.
    Veel plezier en zonneschijn!

  7. Ja dan kan je maar beter idd op plekken waar wel wifi is
    Had je in de trein toch ook ???
    Nu maar genieten van wat ze voor je in petto hebben
    En wie weet mag je op hun pc rammelen hahaha
    Groetjes

Geef een reactie

