druk druk druk

 

zo luitjes

wat was het een mooi weekend hier
ik hoop ook bij U
zaterdag waren wandelmaatje en ik in Heerlen en niet om te wandelen
het zou een regen dag worden had ” men ” voorspeld
zo we besloten om een goede tip te volgen , we zijn beiden niet zulke museumgangers
maar we zouden wel graag in de oude mijnen kijken , dus we gingen naar het mijnmuseum , en waren er mooi op tijd , en keken onze ogen uit
toen werden we geroepen en kregen 2 mooie films te zien
en nadien een mooie rondleiding van een oud mijnwerker en die kon het ook mooi vertellen , ja een goede gids
de mijn in kan niet meer , die is dicht gestort voor veiligheid
we liepen er na een rondwandelingetje door de stad , kermis op vele pleintjes
de mooiste attractie was de viskraam
de regen welke was voorspeld waren een paar spetters
foto album volgt nog

gister wandelen we wel een leuk stukje
hier achter in m’n tuintje , en met de zon op de kop was het genieten
we zagen vele paddenstoelen op de 16.5 KM die we liepen
foto album volgt
toen we de deur uitgingen lagen de folders al voor de deur
deze wat binnen en in lege containers gelegd
en deze zal ik vandaag en morgen weg brengen
ivm het weer vandaag 4 wijken en 1 morgen
want ” men ” heeft het morgen weer over regen
dus ik wandel vandaag weer , maar dan met hindernissen

na zo’n lap tekst kunt U wel wat ontspanning gebruiken

DE_GEMAKKELIJKSTE_QUIZ

en alles goed zeker
🙂

dan omdat het de maand van de kunst hier is
wat lekkers , wel verdiend

Chocolate Art

wens ik U een fijne dag

lieve groet

Karel

 

Auteur: fietszwerver

what about me ?

16 thoughts on “druk druk druk”

  1. dag Karel,
    het was weer leuk hier.
    Jij in Heerlen, nee is niet mijn stad, stelt maar weinig voor.
    Kom er maar zelden (mediamarkt)
    In mijn jonge jaren heb ik er gewerkt op hoofdkantoor van DSM
    trek nu meer naar Sittard.
    Hoop dat je genoten hebt van het mijnmuseum.
    Jij je wijkjes vandaag, op een enkel buitje na zou het droog blijven.
    Groetjes Greetje

  2. Hoi karel
    Dacht ergens gelezen te hebben van mankementen en niet kunnen wandelen…niet dus en gewoon gewandeld.
    en vandaag met hindernissen…net als ik want ben niet geslaagd hihi
    En die chocolade laat maar komen er waren er wel waar ik de tanden in wil zetten grijnzzzz
    Groetjes en fijne dag

  3. Dat mijnmuseum heb ik ooit een keer bezocht. Vond ik zeer de moeite waard! Het geeft je toch wel te denken hoe mensen daar vroeger onder de grond gewerkt hebben. Ik benijdde ze niet…
    Ik heb me rot gelachen om die acht vragen. Volgens mij staat er 1 fout antwoord tussen: de kleur van de blackbox is geen oranje maar rood (-; (-: Maar ik had er dus géén vier goed, haha.
    Lieve groet

Geef een reactie

