visite

 

zo luitjes

na lange tijd belde m’n wandel collega me weer eens
precies begreep ik hem niet , hoor ik morgen avond wel
maar hij had lichamelijk ongemak  en zodoende niet kon wandelen
en ook nog een NS dagkaart om op te maken voor een bepaalde datum
ik zeg hem dat dit weekend niet echt bruisend wandel weer zal zijn
maar dat de regen wel eens kon bruisen
hihi
ik heb wel wat ideetjes , maar ja wat doet het weer
maar het zal wel goed komen hoor

HET IS WEER HERFST - Greetje

ja zo is het genieten van de herfst
ik deed dat ook j.l dinsdag , mocht ff willen kijken
klik dan op kaartje
wandelingetje 4 oktober 2017 (0)
en als het nu geen weer is om er op uit te gaan de natuur in
kunt U natuurlijk gaan tekenen of kleuren
ook geen zin in , maak dan iets moois van die potloden

Crayons3

U begrijpt dat ik wat minder aan de pc zal zijn
rest mij U een fijn weekend te wensen

lieve groet

Karel

 

Auteur: fietszwerver

what about me ?

22 thoughts on “visite”

  1. Hoi karel
    Ha de ppsjes al gezien dus die sla ik over en de foto’s ook…snel klaar hihi
    Dan zat ik met je wandelmaatje precies in de roos 😉
    Groetjes en geniet je dag…hier alweer zon 🙂

  2. Bob Dylan deed eens de geweldige uitspraak: “Slecht weer bestaat niet, alleen slechte kleding.” Die uitspraak hebben ze in Noorwegen tot kunst verheven.
    Ik heb vaak lange afstanden in de regen gefietst. Maar wel in m’n goretex-jack. Dat hield m’n lijf droog en het zweet kon naar buiten. Ideaal. Ik hoop toch dat je het mag treffen op je wandelingen. Je zult ons ongetwijfeld weer verrassen met foto’s. Fijn weekend!

  3. Dank je Karel dat ik deze herfstvoorstelling hier tegen kom, echt leuk.
    Tja……. het is nu echt herfst, koud en nat, lekker binnen blijven en een pps maken.
    Trouwens, wat een pracht kunstwerkje met al die potloden.
    Geniet verder van je dag,
    Greetje

  4. Ja als je zulke berichten krijgt dan ben je extra dankbaar dat je mag genieten van een grote vakantie met wijkjes tussendoor. Gezellig samen een avondje doorbrengen, weer eens wat anders.
    Fijne avond

  5. Hoi karel
    Dus plannetjes vielen in de smaak…en de treinkaart wordt gebruikt.
    Ook in Heerlen fam wonen hihi
    Moest gelijk weer aan Anja denken…al heeft dat niks met Heerlen te maken.
    En ja om 5 uur wil ik nog wel ffkes doorslapen 😉
    Groetjes en maak er een fijne dag van
    mzl

  6. Hoi karel
    Ja dat denk ik ook dat we daar niks meer over horen
    Dus een wandeling in je eigen tuintje hihi
    Dat wandelen lukt hem dus wel ?
    Ja anders deden jullie wel wat anders haha
    Groetjes en fijne dag

  7. Dag Karel,
    Ik hoop dat je lekker gewandeld hebt met je vriend
    Tussen de buien door ☺
    Inmiddels staat er weer een week voor de deur, met wisselende vooruitzichten.
    Maak er weer iets moois van he.
    De pps zijn weer prachtig en de podloden uit de kunst, hoe verzint men het he
    Lieve groet Marianne

Geef een reactie

