dierendag

 

zo luitjes

we hebben weer zo’n dag , waar van ik zeg die is er voor de commercie
dierendag is voor mij als moeder en vader dag , elke dag
maar ze zijn er en op zich ook wel goed
het houd ons scherp , opdat we niet vergeten hen elke dag te vieren
ik neem U mee naar een jaarlijks gebeuren wat hoger op als hier
het is meer een lokaal gebeuren , maar wel erg mooi
vind ik

Koeienstoet in Tirol - 2013

nou wat vind U ?

deze maand is er ook nog een feessie
oktoberfest , ik was er nooit , ga er niet heen ook 🙂
lust wel een pintje hoor
maar dit gaat meer om de kunst van de bierpullen zelf

Beer and Art 1

wens ik U een fijne dag

lieve groet

Karel

 

Auteur: fietszwerver

what about me ?

19 thoughts on “dierendag”

  1. Jammer, maar wegens nog steeds geen volwaardige aansluiting… veel problemen met internetverbinding… nu blijkt de wifi niet sterk genoeg… altijd wat… dus de dieren komen er niet door… het zal voor later zijn. Het komt weer goed met mijn luxeprobleem.
    Ik wens je een fijne dag – met of zonder dieren! Lieve groet.

  2. Bij ons is het ook elke dag dierendag. Maar een kluifje of knaagdierpatatje (ik verzin dit niet. De laatste geven we aan mevrouw Konijn) extra gaat er natuurlijk altijd wel in (-:
    Pas las ik een artikel over het folklorefeest waarin de herders de koeien terugbrengen naar de stal. Hartverwarmend! Net als je pps.
    Diervriendelijke groet ♥

  3. Nou precies… ik heb ook niets, h.e.l.e.m.a.a.l. niets, met al die verplichte nummertjes, heb zo wie zo al een bloedhekel aan verplichtingen…. alsof men in 1 dag goed kan maken wat men de andere 364 verzaakt….
    Lief met elkaar omgaan is normaal als je om elkaar geeft en dat doe je elke dag… of geen enkele dag.

Geef een reactie

