oktober hebben we alweer

 

zo luitjes

we zitten alweer in oktober , de tijd vliegt echt voorbij
voor we het weten is het weer mei
gister de 1ste begon mooi en zonnig , ik hoop ook bij U
morgen is het alweer de 3de
en wat is er dan ? juist

3oktober leiden

en deze maand staat hier in het teken van de kunst
en daar het oogst seizoen is vond ik de volgende wel een passende

Annual Straw Art Festival in Japan 1

wens ik U een fijne dag

lieve groet

Karel

 

Auteur: fietszwerver

what about me ?

19 thoughts on “oktober hebben we alweer”

  1. Goede morgen Karel,
    wat een prachtige stro sculpturen, zeldzaam mooi, nooit eerder gezien.
    Gisteren was hier een mooie dag en vandaag is het echt herfstweer.
    Morgen haring en wittebrood???
    Groetjes en probeer er toch een aardige dag van te maken,
    Greetje

  2. Nou de overgang hebben we ook weer overleefd 😉
    Onmerkbaar vliegt zoiets weer voorbij eigenlijk hè?

    Oktober… prachtige maand.. laat maar komen wat mij betreft, buiten genieten van alle kleuren en geuren en de voorbereiding op Koning Winter.

  3. Jaaaa, spannende tijden in Leiden. Zo leuk om te zien hoe het ontzet nog steeds groot gevierd wordt. En terecht, het was het begin van het overeind krabbelen van andere Hollandse steden. Ik heb er pas een boek over gelezen en dan komt het allemaal tot leven.
    Oktober kan nog heel mooie dagen opleveren!
    Lieve groet

Geef een reactie

