weekend in de overgang

 

zo luitjes

vreemde titel ? nee hoor
zo zitten we nog in september en voor je het weet is het oktober
we hebben wat wind en nattigheid van restanten van 2 orkanen , nu wat die deden hebben we kunnen zien , we nemen het dan ook maar zo het komt
al hoop ik natuurlijk wel dat het tijdens het folders rondbrengen droog is
hihi

de laatste zonnige dagen

en we krijgen wie weet wel een hele mooie maand

eigenlesjes oktober

de laatste van de dieren maand
een komische zo lijkt het , maar als er zoveel sneeuw ligt
hebben de katten wel plezier , maar ligt heel NL stil

wintercats1

ik wens U een heel fijn weekend

lieve groet

Karel

 

Auteur: fietszwerver

what about me ?

19 thoughts on “weekend in de overgang”

  1. DANKE lieber Karel.
    Auch dir ein schönes Wochenende.
    Es hat heftig geregnet und so geht es heute weiter. Grau und ungemütlich.
    Vielleicht wird der Oktober golden.

    LG Mathilda 😊🌻👍🤗🍁🍁🍂🍂

  2. Vreemde titel nee hoor maak wel vreemdere dingen met jou mee 😉
    Zoals de 1e pps…op herhaling dus.
    Je korte termijn geheugen laat je in de steeken we hadden nog wel een hele discussie over de tekst op de laatste plaat hihi
    Groetjes en geniet je dag

  3. Oeps, ik maakte mij even zorgen over je overgangsklachten. Maar die zijn er dus duidelijk niet. Heel erg genoten van de sneeuwkatten. Zelfs mijn Storm liep er tussen! Leuk. Nog een fijn weekend Karel!

  4. dag Karel,
    weer leuk hier.
    Hoop dat jij het met de folders brengen droog houdt.
    Hier klettert het al de hele morgen behoorlijk,
    dat wordt vandaag binnen blijven……
    Wens je toch een fijn weekend toe,
    groetjes Greetje

  5. We gaan al naar de drie laatste maanden van het jaar toe. Eind oktober gaat de klok vooruit en wordt het ’s avonds helemaal vroeg donker. Maar het wordt vanzelf weer voorjaar (-:
    Wel vervelend als je folders moet rondbrengen en het is takkeweer. Ik duim voor je dat het mee zal vallen.
    Fijne zondag en lieve groet.

  6. Tja, de nattigheid blijft bij ons kikkerland horen.

    Ooit vertelde iemand dat het maar 8% van de tijd in Nederland regent.
    Tussen de buien door naar buiten zou dan makkelijk zijn …

    Zonnige zondaggroet,

  7. Tja wat er niet is kan je niet wegbrengen hè…hier wel een pakket binnen
    En ja herkansing vanavond.
    Zal eens kijken of er wat voor mij komt.
    Al die detectives vind ik maar niks en dan de hele avond pffttt
    Fijne avond

  8. Zo leuk die katten in de sneeuw. Nu hopen dat we de hele herfst tussen de buien door droog thuis komen Karel. Jij met de folders wegbrengen en ik met hondjes uitlaten:-)

Geef een reactie

