onze aarde

 

zo luitjes

weer vol op in het nieuws zag ik , de uitstoot van gassen die ons warme zomers geven
en wie weet over een generatie of wat enkel nog maar zomer
dat ik keek eens in m’n pps archiefje en vond de volgende

denk aan onze aarde

en wat denkt U , goede keuze
🙂
laten we hopen dat het echt en snel minder wordt
want het geeft kans op vreemde wezen zeg ik U

bizarre dieren

nu niet gelijk nachtmerries krijgen hoor
wens ik U zo een goede nachtrust
en morgen een fijne dag

lieve groet

Karel

 

Auteur: fietszwerver

what about me ?

12 thoughts on “onze aarde”

  1. Even kijken of ctrl nog werkt hihi
    Wie het kleine niet eert 😉
    En nee niet alledaags maar zeker ook moeders mooiste niet…
    Kwam erachter dat je in de link alleen maar de open in uc hoeft te veranderen en ze werken ook…scheelt weer werk hihi
    Ben nu een hippo aan het haken…begin is er 🙂
    Slaap wel

  2. Hoi Karel,
    Ben er weeral, ruim een week zonder pc of internet gezeten, das knap balen.
    Heb hier weer genoten van je pps.
    Hoe krijg je het steeds gevonden.
    En zo’n klein stipje in het heelal, dan voel je je werkelijk heel klein.
    En dat er vreemde maar soms prachtige dieren zijn weet ik, al veel gezien op national geografik
    Geniet van je weekend he Karel
    Lieve groet Marianne

  3. We moeten echt zuiniger worden op onze Aarde. Ze is een unieke planeet!
    Je pps over de aarde vind ik het mooist. Een paar foto’s doen me denken aan onze vakantie in Noorwegen.
    Fijn weekend en lieve groet

Geef een reactie

