herfst

zo luitjes

hier viel het weer mij weer alles mee
meer zon dan regen en gelukkig minder wind
al las ik berichten dat het hier en daar behoorlijk anders was
maar als we de voorspelling mogen geloven zijn de komende dagen
stormachtig en nat
nu ik heb klusjes binnen voor dus komt goed uit
en er is vast wel een opklaring om ff naar de suup te gaan
de herfst is begonnen2

 

in de maand van de dieren ff een rommeltje
een vrolijke beestenboel

beestenboel1
wens ik U een fijne dag

lieve groet

Karel

Auteur: fietszwerver

what about me ?

17 thoughts on “herfst”

  1. De PP van de herfst is prachtig en wijs. Ik verlang naar de herfst, maar dan minder nat en stormachtig dan nu.
    Geniet van de klusjes binnen. Ik vertrek nu naar het werk… voorzichtig op de weg met de rukwinden. Stormachtige groet.

  2. Hier is de wind serieus te keer gegaan en dan was die maar 100km per uur en dan denk ik aan de mensen getroffen door Irma waar de wind meer dan 200km per uur haalde.Dat moet echt aangstaanjagend zijn.

Geef een reactie

