oversteken

 

zo luitjes

ik hoop dat U een fijn weekend had , de mijne was prima
zaterdag een beetje HH en een boodschap
en ik hield nog wat mijn gemak , zit zo af en toe 2 externe schijven
door te spitten daar is over de laatste zeg 20 jaar nog al wat op weg gezet
mooi klusje voor minder mooi weer ook

gister was het hier stralend weer en liep ik een 5 uren buiten
met de zon op m’n bol
en stak vele straten over , altijd goed oppassen hoor , doe ik ook

crossing the road

kwam deze mooie grote olifant niet tegen

in de maand van de dieren zet ik het wel ff in de schijnwerper

the elephant

wens ik U een fijne dag

lieve groet

Karel

 

Auteur: fietszwerver

what about me ?

19 thoughts on “oversteken”

  1. Die PPS ist ja toll 👍😊
    Der Sonntag hatte endlich schönes Wetter, aber heute ist schon wieder alles düster 😫
    Mein Besuch ist auch weg.
    Montag ich komme….

    Liebe Grüße von Mathilda 😊😊🌻

  2. Het zijn en blijven prachtige dieren! Ik mag er graag naar kijken, ook in de dierentuin.
    Ik wens je een goede week en hoop dat we niet teveel worden geteisterd door regen en wind…! Vroege herfstgroet X

  3. Mogge karel
    Er zijn er die ik liever niet tegenkom op de rijweg
    Maar leuk om te bekijken dus vieuwer installeren was de moeite waard
    Ja je bent een aagje of je bent het niet hihi
    Wandel ze en hou het droog…of niet whahaha
    Groetjes

  4. Grapjas…een plaatje een ppsje of filmpje…maar dat weet je wel
    Genoeg te bekijken overal en ja vind ppsjes ook meestal mooi om te zien ook al zijn ze zo verschillend…die van de oversteek en olifanten waren nieuw dus goed gedaan om de vieuwer er weer op te zetten
    Smakelijk en fijne avond

  5. Dan is slapen toch een kunst…gelukkig slaap ik ook goed
    En of het aan de leeftijd ligt of niet, de een heeft er last van de ander niet…nooit last ervan gehad dus hoor bij de gelukkigen
    Smakelijk en fijne avond

Geef een reactie

