weekend

 

zo luitjes

het weekend is op ons
en zo was dat gister de regen , welke ook het weekend aanwezig zal zijn
had ik er gister geen last van binnen hihi en zelfs droog heen en weer naar de suup
nu kijk ik eigenlijk al naar de tijd dat ik zondag en maandag m’m wijkjes loop

en met die ogen keek ik rond in m’n pps archief
en met dank aan google translate
kwam ik uit bij de volgend
wat kan mij nu nog die regen schelen

Como a economia global produz bens baratos

natuurlijk wandel ik het liefste droog
en met wat geluk gaat mij dat ook nu mij wel weer lukken

in de maand van de dieren
neem ik U mee de lucht in

roofvogels

ik wens U een fijn weekend

of dat nu met of zonder regen is

lieve groet

Karel

 

Auteur: fietszwerver

what about me ?

21 thoughts on “weekend”

  1. Neen, ik slaap nog niet… wat een avond. Er was zoveel regen dat het riool het niet meer kon slikken… vervolgens een lek in de waterleiding hier in de straat. Nu pas weer water. Dus aan de ene kant teveel en aan de andere kant te weinig water… Ga nu naar bed, dan maar eens zonder douche… heb er geen zin meer in.
    Er zijn ergere dingen. Zoals die arme kinderen die zo uitgebuit worden. Vreselijk. We hebben niks te klagen.
    Slaap lekker Karel!

  2. Wij mogen in de handen klappen Karel dat we hier zitten.
    Meer mensen verdrinken in een glas dan in de zee dat is een goeie en zo waar . Daarin heeft de prachtige roofvogel gelijk.
    Groetje en een fijne zaterdag

  3. Kijk zo mag ik het wel weer lezen…. het gaat je goed en je vermaakt je. Heerlijk.

    Die roofvogels, als vogelliefhebber doe je mij daar natuurljik een heel groot plezier mee! Dank je wel.

    Fijne zondag verder, hopelijk bij jou ook mooi weer net als hier….

  4. Ligt dus echt aan de laptop want de verbinding is sterk en werkt uitstekend.
    Nu na de nieuwe installatie werkt het ook vlotter…er zal wel teveel op hebben gestaan want had W10 erop gezet…en ja blijft Compaq mini
    Smakelijk en fijne avond…

  5. Hoi Karel,
    Het weekend zit er weer op, op naar een nieuwe week.
    gisteren met familie uitje geluk gehad met het weer.
    Maar 1 buitje gehad en verder zon.
    Was een buitengebeuren op de fiets ” ikke niet trouwens ”
    Maar veel gelopen wel.
    Trieste pps trouwens van die kinderarbeid.
    Wens je een fijne nieuwe week Karel.
    Lieve groet Marianne

  6. Had ik thuis al gedaan…denk probeer het gewoon en thuis werkte alles goed.
    Nu de probs ook weg…maar goed blijft afwachten
    Dacht Edge heeft minder nodig want die laad sneller…en zie het werkt gnagna
    Ikke blij jij blij allemaal blij hihi
    Slaap wel

Geef een reactie

