oorlog en ons mobieltje

zo luitjes

na een best mooie dag toch wel weer
het weer viel hier mee
kon gewoon in korte hemdsmouwen op de fiets om een boodschap
verder deed ik wat aan het HH , en gaf nadien de schouder weer rust
genoot van een mooie finale van de koers
nu op naar een rustig tv avondje
en ook ff een blogje maken

valt niet mee altijd om U te verblijden met een mooie pps
velen openen ze niet begrijp ik wel
vele anderen komen niet eens op het blog
of geven geen reactie
wat te doen
?
ook bij hen wegblijven dan maar
nee zo zit ik niet in elkaar

over in elkaar zitten  gesproken
wist U dat om iets wat in de mobiele telefoon zit
er hele oorlogen gevoerd worden
ja ook dat trof ik in een pps
ik hoop dat U het openen kunt

coltan gsm

in de maand van de dieren
mooie vogels die we niet iedere dag zien

mooie uilen

ik wens U ook een fijne avond
zij die weg gaan een goede reis
en morgen een fijne dag

lieve groet

Karel

Auteur: fietszwerver

what about me ?

15 thoughts on “oorlog en ons mobieltje”

  1. Coltan… eerst was er mijn moederland die Congo heeft leeggeroofd, nu dit… Hier heb ik iets bijgeleerd. Meestal open ik de PPS wel, maar soms lukt het ook niet.
    Uilen vind ik de meest fascinerende vogels die er zijn. Zo wijs!
    Fijn te horen dat je een mooie dag had. Ik vond het grijs en frisjes hier, maar ik zat ook de ganse dag binnen op het werk… Nu douchen en wat lezen en naar bed. De wekker loopt weer af om 6 uur… 😩 wens me sterkte… ik vind het vreselijk die wekker.

  2. Als het kan open ik de pps, maar dat lukt niet altijd. Soms krijg ik foutmeldingen, soms niet. Ik heb dat probleem neit alleen bij uw pps hoor. Als het past zal ik eens aan mijn zoon vragen of dit probleem opgelost kan worden.

  3. Wij weten veel maar lang niet alles wat gebeurt en gebeurde Karel.
    Neem niet teveel ellende op je schouder Karel , al doen de dingen pijn wij kunnen er niets tegen doen en de verantwoordelijken doen het niet.
    Geniet van een fijne avond.

  4. Hoi karel
    Wilde gisteravond nog ergens reageren maar lukte niet meer…krijg jij het vandaag dubbel hihi…hier en blogger.
    Zo’n verschil hier en denk dat ook de laptop warm moet lopen 😉
    Groetjes en zwem ze in de straat grijnzzzz
    mzl

  5. Jeetje wat een ellende door dat Coltan joh…nooit geweten.
    Nou ben ik altijd al zuinig op die dingen en heb ik dus ook niet elk jaar een nieuwe maar voortaan zal ik er nog beter over nadenken hoor.

    Een luie zondag hier… manlief overwerken, jeugd pleite, logeehond weg, e.i.n.d.e.l.i.j.k. eens een paar uren voor mezelf… en dus hard aan het werk om achterstand in blogland weg te werken. *grijns*
    Niet boos op me worden hoor…

    1. geniet die vrije uren
      nee ik wordt zelden of nooit boos hihi , werkt alleen de ademhaling tegen

      ja dat is toch wat hé , om die grondstoffen voor een simpel mobieltje te krijgen
      die van mij is nu dik 4 jaar en werkt nog goed

  6. Nu maar even naar deze website oversteken , dan ben ik hier ook eens weer op visite geweest. Ppsjes kan ik niet openen maar dat is oud nieuws, lezen kan ik alles wel en ook je mooie foto’s te bekijken als deze er weer zijn. Volgen doe ik je ook al zag ik mijn eigen link naar mijn eigen website niet staan in je rijtje rechts. Die je wel hebt is van Catherine en mij samen. Beter is het dan Karel (als ik niet te brutaal ben -ben ik toch lekker wel) om dit te schrijven en te vragen de naam dan in balk te veranderen in tinecatherine en dan die van mij apart. Zal het wel leuk vinden want jij staat met deze website ook in mijn leeslijst boven in de balk op startpagina. Nu weer genoeg gekletst. Oja ben natuurlijk ook blij dat het met je schouder wat beter gaat maar niet gaan forceren anders zit je weer met de gebakken peren. Nu snel off line want moet zo te ziekenhuis toe en ben al wat aan de late kant. Maar men wil graag foto’s maken van mijn hand die ik nog na val moeilijk kan bewegen en typen doe ik dus met andere hand en 1 vinger nu even. En dat valt niet echt mee. Normaal typ ik er met 2 . Groetjes weer uit regendorp en tot latersss.

Geef een reactie

