m’n moatje

zo luitjes

ik genoot van een mooi begin van september
de komende dagen en weekend
lijken een stuk minder mooi te worden
ach ik heb wat HH in te halen , komt goed uit
want ik doe nog ff wat mak an

zou m’n moatje een vooruitziende blik hebben gehad
🙂
die gaat namelijk op vakantie en wel naar
Karpathos 

en als ik buienradar bekijk  wordt het ook daar koeler
wel van  29 naar 28 graden
en ze smeken om regen
fijne vakantie meid
zal aan je denken als het regent
🙂

effenen

je zal net als ik
trouw zijn
misschien niet elke dag
maar toch in gedachten

eenhond

wens Nellie en Albert een fijne vakantie

en U allen een fijne dag

lieve groet

Karel

Auteur: fietszwerver

what about me ?

18 thoughts on “m’n moatje”

  1. Mogge karel.
    Zal ik aan jou denken als het zonnetje schijnt 😉
    Ja het weer hier gaat minder worden…maar vandaag nog een stralende zonnige dag…goed voor de was.
    De onderste vind ik een super pps zowel de plaatjes als de tekst.
    En ja contact via de pc is wel handig hihi
    Groetjes en geniet je dag

  2. Het werd hier nog 23 graden en ook nu is het nog lekker buiten. Het eerste buitje is gevallen maar stelde nog niets voor. Het is maar goed dat niet mijn hondjes de baas zijn alhoewel….:-O
    Fijne avond Karel

  3. En uiteindelijk komt ie ook hier langs…met een beetje een buikje en te zwaar 😉
    Welke nederlander is dat tegenwoordig niet…we worden allemaal zwaarder.
    Smakelijk en fijne avond

Geef een reactie

