weekend

zo luitjes

ik kan U zeggen  dat het m’n schouder/arm stukken beter gaat
geef het nog wat meer tijd hoor
wat ik doe doe ik mak an
zo vanochtend wat HH en om een boodschap
nu zo de koers kijken met de voetjes omhoog
nog best heerlijk weer hier

maar we hebben inmiddels de R terug in de maand
dus haal het baaien ondergoed maar vast uit de mottenballen
hihi

spreuken in september

in deze  maand zijn we toe aan de dieren
nu die hier onder zien we nu veel
ik voelde er ook zat , tijdens het lopen van de wijken
soms niet het web gezien en zo zaten er genoeg op m’n bol
hihi

spinnenzjammie

ik ook weer de wijken , maar geen extra meer
dus een makkie
komt ook goed uit

wens U een fijne dag

lieve groet

Karel

Auteur: fietszwerver

what about me ?

20 thoughts on “weekend”

  1. Ik ben niet bang voor spinnen maar ze moeten niet, zoals gisteren de tijgerspin, boven mijn hoofd hangen.
    Het was ook vandaag prachtig weer . Toch ontkomen we niet aan de herfst Karel.

  2. Mogge karel…Ja vandaag en morgen en overmorgen en de dag erna haha
    Was van plan om gewoon door te gaan 😉
    Uitleg over blogje had je al dus ga ik hier niet herhalen 🙂
    Groetjes en geniet je dag

  3. En de foto’s die dubbel waren gevonden?
    Dat was dus bij de laatste van Makkum
    En had ik echt wel gemeld op blogger ook.
    Ja kom de dagen goed door…maar straks zonder haakwerkjes pffttt wordt afkicken
    Smakelijk en fijne avond

Geef een reactie

