toch aardig gezond , toch

zo luitjes

ff laten weten dat de spuit in de schouder
en de pil die ik slik hun werk nu echt goed doen
al is het nog niet geheel in orde hoor
kreeg gister ook de uitslag van het bloedonderzoek
het enige goed dat ik er kan lezen is de bloeddruk en de pols
maar ook de nieren – lever en aanverwante artikelen
doen het niet echt zo slecht , werd mij verteld
gewicht is ook wat lager nu
roken doe ik al dik 10 jaar niet meer
wat weet U hier van  , het opend als PDF
de bovenste gegevens zijn van de longfunctie test

bloed test

wens ik U een fijne dag
en een goede start in september

lieve groet

karel

Auteur: fietszwerver

what about me ?

17 thoughts on “toch aardig gezond , toch”

  1. Ha fantast…maar nu nog genieten van het mooie weertje.
    Nee dat pdf bestand daar haal ik weinig uit…
    Maar geloof je als je zegt dat je gezond bent…in ieder geval meer conditie dan aan deze kant hihi
    Smakelijk en fijne avond

  2. Dat ziet er goed uit Karel! Ik heb je bloedonderzoek e.a. aandachtig bekeken. Een gezond man. Ben blij voor je. Wat mij het meest optimistisch stemt is dat je mentale problemen 0,0 zijn. Als het goed zit in het koppie.. zo zie je maar… volgt de rest vanzelf. Hou je haaks Karel, en rust nog even met die pijnlijke ontsteking.
    Nog een fijn weekend!

  3. Dag Karel,
    Das een mooi rapport zou mijn huisarts zeggen hihi.
    voor mij het meeste ook chinees hoor,je cholesterol is goed in elk geval .
    Wat je arm betreft voorzichtig he men zo.
    En fijn dat je genoten hebt in Makkum
    Heb je nodig af en toe,
    voor nu een heel mooi weekend,
    liefs Marianne

  4. hi Karel,
    heb die pdf geopend,
    maar snap er totaal niets van,
    voor mij “chinees”.
    Heel fijn dat het wat beter met je gaat,
    tja……die arm heeft z’n tijd nodig Karel,
    komt wel weer goed.
    Wens je een heel fijn weekend toe,
    geniet er van.

  5. Ben blij dat je het in het Friesche zo naar de zin hebt gehad… de pijn naderhand en het ongemak zijn natuurlijk absoluut niet fijn maar ik lees ook dat de spuit en de pil hun werk goed doen. Ik wens je van ♥-e toe dat het probleem verholpen is en definitief ook!!

    Vanmiddag ga je wat leuks doen, hopelijk pijnloos en met heel veel plezier!!!

    1. ja prachtige tijd in het mooie Makkum gehad
      en met de schouder lukt het ook al weer wat beter hoor
      ik heb eten en drinken binnen , nu in de rust stand , straks mooie berg etappe kijken
      en onderwijl wat kokkerellen

Geef een reactie

