naar de dokter x 2

zo luitjes

daar zit je dan met anderhalve arm te typelen
maandag ochtend kwam ik met pijn in de schouder van bed
dan denk je , heb zeker niet goed gelegen
maar dat is het blijkbaar toch niet geweest
kon de wijken nog wel doen , al deed ik het wat kalmer aan dan anders
mede ook door het lekkere warme weer
zal 1 voorbeeld geven van hoe erg het is
ik kan geen richting aan geven als ik fiets , ja rechts af wel
maar je zal net zien , ik moet vaker links af
en ik krijg die arm niet omhoog
pppfffttt
morgen heb ik al een afspraak bij de dokterspost , voor de uitslag van het bloed onderzoek
dus ik belde net of ik er voor of er na gelijk m’n huisarts kon zien
jammer dat wilde niet lukken
dus ik ga vanmiddag om 14:30 uur
dat is dus

het moment greetje

dat ik er eens van wat dichter bij naar laat kijken
ik zie toch liever die mooie blommen

bloemen flowers close up

wens U een fijne dag

lieve groet

Karel

Auteur: fietszwerver

what about me ?

26 thoughts on “naar de dokter x 2”

  1. Hoop dat het goed komt en heb je geen overbelaste arm hebtwant dan kan alleen rust en een inspuitijg je helpen.Ik duim dat het gauw allemaal in orde komt.Goed dat je dadelijk naar de dokter ging

  2. Hoe doe je dat met anderhalve arm typelen Karel hihi
    Zo geklikt en goed bevonden…soms kom ik er van greetje ook tegen in de voorraad maar bedenk dan die plaatst karel wel hihi
    Klinkt als slijmbeurs je arm maja kan ook zoveel anders zijn.
    Hopelijk alleen maar een spiertje wat even rust nodig heeft.
    Groetjes en geniet je dag

  3. Van harte beterschap Karel
    en hoop dat je snel van die ellende af bent.
    Wat geweldig hier Het Moment tegen te komen,
    mijn lievelingspps, een dikke dankjewel, echt leuk hoor!!!!!
    Welterusten en slaap lekker,
    groetjes Greetje

  4. hoffentlich sind die Schmerzen nicht so dolle, weiß, wie das ist, hab im Moment eine Venenentzündung im Bein, echt, das sind Schmerzen, auch wenn das Wetter nicht so toll ist, wünsche ich einen guten Start in den September, Klaus

Geef een reactie

