drukte na rust

zo luitjes

mag wel weer eens een nieuw blogje
vandaag nam ik een rustdag , na de regen om een boodschap
verder een beetje een inhalslag in de mailbox en wat blogs als ook fb
gister liep ik een schitterende wandeling bij heerlijk weer
liep deze al meerdere malen en het verveeld nooit
zeker niet als de hei bloeit op en om de Posbank
heb wat fototjes in een album , klik op het kaartje
en U kunt digitaal mee lopen
veel plezier en wie weet hoor ik wel hoe U het vond

wandeling 11 augustus
onderweg op mijn wandelingen drink ik alleen water
zeldzaam als ik onderweg ergens ga zitten en iets nuttig
anders is dat als ik aan het eind van de wandeling ben
hihi
cola of water

als hij mee wandelt , mijn oud collega die drinkt dus cola
zal het daarom zijn dat ik al een tijdje niets verneem

omdat ik de komende dagen weer druk ben met in totaal 8 wijken
geef ik u nog een mooi blommetje

bloemenpracht 4 zomaar wat bloemen voor jou

wens ik U allen fijne dagen

lieve groet

Karel

Auteur: fietszwerver

what about me ?

24 thoughts on “drukte na rust”

  1. Ha op de eerste vraag water veel water zelfs..
    En wat een mooie bloemen…was ik aan toe want voor de verandering eens geen bloemen bij de boodschappen. Niet erg want er staat nog een vaas…dus kom het weekend wel door.
    En je bedoeld Gerard…denk dat die niet zo snel mee zal wandelen via de pc 😉
    Fijne avond

  2. dag Karel,
    heel mooi blog hier vandaag.
    Kom je even een heel fijn weekend wensen
    morgen ben ik de hele dag met mijn dochters op stap in den Bosch,
    een speciaal jaarlijks uitje.
    Is inmiddels traditie geworden.
    Leuk he?
    Tot maandag met lieve groetjes, Greetje

  3. Man, man, man, wat wandel jij wat af zeg, wow, wou dat ik dat ook kon, ben er soms wel jaloers op hoor…
    Bloemen altijd mooi….. ook op de vaas maar het liefst natuurlijk in de natuur. \\\

    werkse en wandelzeeeee niet vergeten plezier temaken he, met welk drankje dan ook… hier in dit geval thee en koffie 😉

  4. Ha nee die was gewoon zichzelf hj
    Jij een tukkie gedaan en een heerlijke pint gepakt…eentje maar?
    En nu bankhangen og is dat bijna gedaan want morgen moet je toch weer verder gaan grijnzzzzz
    Trusten

  5. Ja erg hè zoveel keus en er dan eentje noemen die er niet bij zit…het is een volhoudertje
    Sinds ik die andere 2 smurfen gemaakt hebt zegt hij dat al…ik kies de grote baas van de smurfen pfffttt de smurffff
    Maar gelukkig heb ik daar een patroon van dus komt helemaal goed
    Slaap wel

  6. Hoi karel
    kwam ik deze niet al tegen hihi
    Ja is die met de baard en hoe ik dat op ga lossen zien we op het laatst wel
    Komt vast goed
    Groetjes en geniet je wandelen met hindernissen. Geen straf met dit weertje
    mzl

  7. Ha Karel,
    daar ben ik weer eens, druk gehad.
    En flink last van mijn rug.
    Betert inmiddels wat.
    Jij weer flink gewandeld zag ik en mooie foto’s weer
    Jaloers op beide ☺
    Hoop dat je dat nog lang mag doen.
    Zo, ik heb weer genoten van alle leuke en mooie dingen op je blog.
    Wens je een mooie week verder , liefs Marianne

Geef een reactie

