hoekje van het paradijs

zo luitjes

mooie titel hé
heb die van de pps vertaald , ik zelf dacht gelijk aan munten
maar daar denken ze in het Frans anders over hihi
of ik er deze week nog een hoekje door wandel is nog maar de vraag
maar gelooft U mij ik houd het weer goed in de gaten
en als ik denk dat het redelijk is , ben ik weg

des coins de paradis

ik liep zondag en gister vlot de wijkjes weg
en was verder in de rustmode te vinden
vandaag staat in het teken van wat HH en een boodschap

flowers2

dit is een pps uit 2007
en ik vind de bloemen nog steeds mooi
🙂

wens U een fijne dag

lieve groet

Karel

Auteur: fietszwerver

what about me ?

20 thoughts on “hoekje van het paradijs”

  1. Zo jij hebt veel geleerd vandaag hihi
    En ja hier wordt het ritme van de dag nog door de kids aangegeven 😉
    Maar ze zijn aan het bouwen met opa dus ik ffkes klikken
    Smakelijk en fijne avond…

  2. Ja een keer zal het wel weer droog worden…hoop ik toch hihi
    net 5 hebben wij weg gezapt vonden er niks aan al is die Nicole een goeie speelster…
    Nu wordt er van het een naar het ander gezapt pffttt
    Ik haak wel hihi
    mzl

Geef een reactie

