bloemen

zo luitjes

had ik gister de lastpost hier staan
ik wil daar in de maand van de bloemen ff op verder gaan
ik vind ze schitterend en zie ze gelukkig ook vaak
en ik ken er meer die ze mooi vinden
ik heb er een verhaal bij in een mooie pps verteld

de klaproos

die vertelt een verhaal dat helaas nog steeds actueel is
overal nog oorlog op deze planeet

dat de werld ook mooi kan zijn
laat de volgende wel zien

jardins fabuleux

heb ik voor hen die nog niet mee wandelden
een loopje door een mooi gebied

wandeling 29 juli 2017

wens ik U een fijne dag

lieve groet

Karel

Auteur: fietszwerver

what about me ?

11 thoughts on “bloemen”

  1. Ja Karel had ze op blogger en tussen je foto’s ook al gezien…het blijven mooie bloeiers
    Wat ben je druk met al de reacties hihi…ja dan vliegt een dag voorbij
    Geniet ervan

Geef een reactie

