the last post

zo luitjes

ik liep gisteren een heerlijke 7 uren door de wijken
dus ik heb mijn beweging wel weer gehad
een goede training voor de gewone wandelingen
zo zie ik het

in het nieuws gisterochtend hoorde ik over het bezoek van
wat konings bezoek aan de
Lastpost in Ieper
en dus ik zocht ff in m’n archief , zitten er ook over de verschrikkingen aldaar
ik pikte er nu de volgende uit

the lastpost

nieuwe maand alweer
en in deze staan de bloemen onder de aandacht hier

Flowers for you 4

ik doe vandaag wat HH
en verder is het hier zeg maar een rustdag

wens U een fijne dag

lieve groet

Karel

Auteur: fietszwerver

what about me ?

28 thoughts on “the last post”

  1. Ik was al vaker in Ieper… zo indrukwekkend als je onder die Menenpoort staat… waarin duizenden namen van gesneuvelde jonge mannen staan… het mag nooit vergeten worden die gruwel.
    Lieve groet.

  2. Hoi karel
    Het is en blijft een prachtverhaal en ja bij die muziek krijg ik kippenvel.
    Hier mooi droog en de strijkplank staat buiten…tussendoor maar wegwerken 😉
    Groetjes en geniet je dag

  3. dag Karel,
    Inderdaad, dit mag nooit vergeten worden wat er geweest is.
    Mooie bloemen in de tweede pps.
    Augustus begonnen, in plaats van zon regent het, jammer.
    Vele groetjes en maak er een fijne dag van, Greetje

  4. Elke oorlog is een verschrikking maar deze kostte duizenden jonge mensen het leven en voor duizenden ouders duurde het hun hele verdere leven.
    Fijne avond Karel

  5. Die staat hier ook op pffttt
    Niks aan ook haha…natuur op ned 1 gekeken dat was wel mooi
    En verder zit ik met de kangaroe…lijf en hoofd van grote en kleine klaar…nu gaan we beginnen met de buidel en armen en benen en oren
    Dus voorlopig genoeg te doen.
    Die bus moet je die wel betalen of hetzelfde als met de trein?
    Hang ze nog ffkes hihi

  6. Dat is niet veel en ja als je dan van a naar b komt…voor de prijs van een pintje hihi
    Jij je rammelding weer af laten lopen…en vroeg weg ?
    Ja dan op tijd slapen gaan…trusten

  7. Hoi karel
    Je hebt mooi weer uitgezocht voor een wandeling en als je dan ook nog door het bos kan lopen is het perfect hihi
    Hier koffieleuters dus aan de late kant met alles…
    Groetjes en geniet je dag

  8. Ha die Karel,
    Je hebt weer wat gelopen , 7 uur foldertjes
    en dan nog de wandelingen.
    Je verslijt heel wat zooltjes denk ik
    De pps waren mooi weer, en inderdaad de oorlogen mogen nooit vergeten worden
    De oleanders prachtig, de mijne deden ook hun best .
    Wens je een goede nacht en morgen gezond weer op he
    Liefs Marianne

  9. Het blijft indrukwekkend… het zou bij meer mensen blijvend in de herinnering aanwezig moeten zijn maar helaas willen de meesten het het liefste vergeten en dus ook de les die eruit te leren valt.

    bloemen…zucht… weelde van de natuur, altijd genieten!

Geef een reactie

