brievenbussen

zo Luitjes

ik was gister vroeg op en nam de gok , de enige juiste ook
was om zeg maar 10 uur daar waar ik het Graafschapspad vervolgde
goed weer , droog en soms een zonnestraal
een pracht wandeling door mooi gebied
een aanrader
de natuur is echt mooi , zeker als je muren weg laat

de muur 3

vandaag en morgen loop ik weer langs brievenbussen
zelfs 3 wijken extra , ja vakantie tijd
dat ik krijg mijn beweging wel weer
🙂

Buzones - Mailboxes

voor wie nog wil kan digitaal mee wandelen met de wandeling
afgelopen week
klik dan ff op de kaart

wandeling 26 juli 2017

wens ik U een fijne dag

lieve groet

Karel

Auteur: fietszwerver

what about me ?

20 thoughts on “brievenbussen”

  1. Hoi karel
    Ja ze houden je wel bezig…of ben jij dat hihi
    Bezoek is er nog niet dus klikken haha
    Een mooie de eerste en jij doet dat volop hè…
    En ja die brievenbussen zal je niet zelf op de foto gezet hebben, moet je nog meer wijkjes lopen grijnzzzz
    Groetjes en geniet je dag

Geef een reactie

