moment

zo luitjes

ff een moment om een nieuw blog te maken
ja wel meer dan 1 moment hoor
er komt nog al wat bij kijken
links maken opdat de ppsjes op het internet openen
plaatje uit de pps halen waar de link in wordt gestopt
en een stukje schrijven
hoeveel momentjes zijn dat
🙂

een moment lidia

ik nam gister wat momenten voor mezelf
doe ik trouwens elke dag , ik hoop U ook
en vandaag zal niet anders zijn

het moment wat de meneer in de volgend pps heeft
zal ik niet tegen komen
heb geen aanstaande schoonfamilie

belangrijke test
en trouwens voor het moment dat U
het volgende wandel album kunt zien
moet U ook nog ff een moment wachten
wordt aan gewerkt

wens ik U een fijne dag

lieve groet

Karel

Auteur: fietszwerver

what about me ?

16 thoughts on “moment”

  1. Danke für die 2 schönen PPS lieber Karel.
    Die erste ist wunderschön, bei der 2.kann ich den Text nicht lesen, da holländisch 😊😊

    Hab einen schönen Tag.
    LG Mathilda 😊🙂😍

  2. Hele mooie ppsjes Karel,
    tja…. is goed een momentje voor jezelf te nemen,
    dat hoort bij het leven………
    Had je een leuke dag? Ben benieuwd naar je foto’s.
    Wens je een hele fijne avond toe met heel veel groetjes van mij.

Geef een reactie

