ik wandel de week door de midden

zo luitjes

je kan ook op de blogs al merken dat het vakantie tijd is
nu ik zal ook weer weg zijn van de pc vandaag
en als ik fit monter en fruitig op sta
vind U mij op het Hertogen pad tussen
Dongen – De Efteling

deze nieuwe dag lijkt de mooiste van deze week te zijn
geniet er van

Een nieuwe dag - GREETJE

en in een geintje ziet U wat U kan doen om een goede dag te hebben

goededaghebben

ik heb het ook bekeken , maar vind dit echt is voor regenachtige dagen
hihi
en mocht het nu regenen , kunt U altijd nog
Libellen en Reeën en zo meer gaan bekijken
welke ik trof op de laatste wandeling
fijne digitale wandeling
ff klikken op de route

wandeling 22 juli 2017

wens ik U een fijne dag

lieve groet

Karel

Auteur: fietszwerver

what about me ?

13 thoughts on “ik wandel de week door de midden”

  1. Een nieuwe dag opent niet 😦
    Hoop dat je het nog leest…zou jammer zijn als ze die dan niet zien…
    Trusten en wandel ze morgen (Tilburg kermis niet vergeten haha)

  2. Je gaat niet in de 8-baan hè?

    Veeeeeeeeel plezierrrrrrrrrr en vooral het juiste weer erbij zodat je intens geniet en monter en moe-fruitig-rijp straks op de bank kunt ploffen

  3. Hoi karel
    Dat is geen aanstellen maar een spinnen fobie brrrrr
    Al heb ik veel geleerd toen de kinderen nog klein waren en zetten we ze samen buiten…wilde niet dat zijn er zo bang van zouden worden als ik altijd geweest ben.
    Nog kunnen ze me de kast op krijgen als ze er mee vervelen (schoonbroer)
    Maar ook hij heeft ooit een water over zijn hoofd gekregen toen hij onder mijn slaapkamerraam op de brommer richting huis ging…de pestkop 😉
    Groetjes

  4. Heb er wel veel van geleerd maar als er iemand anders in huis is en ik zie er een dan mag die iemand hem opruimen. Kost anders teveel aan keukenrol grijnzzzz
    Smakelijk en fijne avond

Geef een reactie

