nieuwe week

zo luitjes

we beginnen een nieuwe week
de vorige beviel mij goed en ik hoop U ook
ik maakte 2 mooie wandelingen
1 in een voor mij bekende streek en 1 in een onbekende streek
niet helemaal natuurlijk want ik liep er deels het Hanzestedenpad
en ook het Pieterpad komt er door
dat is de

de achterhoek

gister liep ik 4 van mijn wijken dus de training is ook weer gedaan
vandaag nog 1 als ook een inval wijk

ja en wat deze week mij brengt
en waar op welke paden in welke streek , ik heb geen idee
zo ” men ” zegt wordt het wat wisselvalliger weer dus ik bekijk het per dag

maar wat we natuurlijk wel blijven doen
ook al valt er een bui
is lachen
toch

zoals gezegd
wens ik U een fijne dag

lieve groet

Karel

Auteur: fietszwerver

what about me ?

15 thoughts on “nieuwe week”

  1. Geniet van verfrissende wandelingen door de buien! Dat doet een mens goed. Pas wel op voor donder en bliksem… hier veel gerommel aan de hemel.
    Ik zou die man een plumeau in zijn handen steken… 😉

  2. Hoi karel
    Je leest het geen wandelweer hihi
    Maar vind 20 graden best een mooie temperatuur om wat te ondernemen…als het maar droog blijft.
    Denk gust waar heeft ie het over maar was het filmpje haha
    Ook hier genoeg te zien en lachen…en sinds wanneer heb jij een vrouw 😉
    Groetjes en geniet je dag

  3. Ha er komt zomaar een nieuwe naam tevoorschijn…
    Mijn vriending ging voor een half jaar naar canada…en maakte de verkering hier uit en ze zouden wel zien hoe het na een half jaar was…
    Niet meer terug gekomen en ja om te vertellen dat ze daar vast ging wonen met nieuwe vriend.
    Dus trouwerij en intussen moeder van 4 kinderen en vele kleinkinderen.
    Wat is dan de pc toch fijn…we blijven contact houden en wie weet ooit nog eens die kant op…
    Smakelijk en fijne avond

Geef een reactie

