vreemd

ff wat anders
ik hoorde het van Rebbeltje
als je bij een reactie van mij op de naam klikte
welke je normaal bij mijn blog brengt
kom je nu bij mijn gravatar terecht
ik heb geen instellingen veranderd
maar zou zo 123 ook niet weten hoe het te herstellen
en ik ben druk met mijn folder wijken anders zoek ik het wel op
misschien is er onder U
iemand die mij het simpel en duidelijk kan uitleggen
🙂

ik wens U allen een fijne en zonnige zondag

lieve groet

Karel

Auteur: fietszwerver

what about me ?

17 thoughts on “vreemd”

  1. Hoi Karel ook ik heb dat probleem iemand is mijn gaan volgen probeer te kijken op die site maar krijg alleen maar de gravatar te zien. Dus hopelijk kan iemand het probleem oplossen. Wens je een fijne week

  2. Ha karel je hebt het probleem in de groep gegooid…
    Bij de reacties op het blog dan kom je bij de gravator…de reactie in de lezerslijst brengt me gelijk hier 😉
    Och even instellingen nakijken en komt het vast weer goed.
    Viel me gewoon op…en ja dan meld ik dat hè….
    Groetjes en wandel ze met hindernissen

    1. een bericht bij reacties en zo naar overzicht tot ik je nieuw bericht zag.Er verandert wel meer bij wordpress zonder dat ik ergens aangeweest ben.Ik heb dat nu bij een 3 tal mensen

Geef een reactie

