warm of heet

zo luitjes

we hebben het midden van de week alweer
dus vakantie net begonnen of al onderweg
net als ik gister , een mooie wandeling , foto’s volgen nog
U weet wel , onder de camera rechts boven
hihi
dat heet reclame Karel
ja weet ik , dacht dat levert wat op
klopt ook wel
โ‚ฌ 0,00

wat ben ik dan toch blij met mijn geduld
want het wordt warm zegt
” MEN ”
en die vertrouw ik niet

warme harten lidia
zij in de pps wel

ja we krijgen weer wat Xwarme dagen , het zij zo
we kunnen dat gelukkig nog niet zo 123 veranderen
het nemen zo het komt met een lach wel
die zijn echt warm
sommigen zeggen heet

pikantemoppen

ik houd mijn gemak
en wens U een fijne dag
als het kan met een
lach

lieve groet

Karel

Auteur: fietszwerver

what about me ?

20 thoughts on “warm of heet”

  1. Schuil maar voor die hitte Karel. Pps wil niet openen op telefoon mocht het lukken dan later op de pc even kijken maar werk deze week. 45 kindjes van 3 tot 10 jaar niet in mijn uppie hoor gelukkig maar wel veel te warm voor mij en de kindjes deze hitte. Fijne dag Karel

  2. Hahaha Karel, die met die komma op de verkeerde (of juiste?) plaats vind ik wel heel leuk. Fijn om te lachen bij het ontbijt en de zon te zien. Een goede start van de dag! Waarvoor dank Karel! ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

  3. Kijk al uit naar de foto’s van je wandelingen.Als het echt heet wordt ,kom ik niet buiten want ik heb last van zonne allergie.Jeuken dat die uitslag doet Ik heb er medicatie voor gekregen maar het duurt wel heel lang om er vanaf te geraken en ik ben geen zonneklopper en zonnebaden doe ik nooit

  4. Hoi karel
    Je zei hetzelfde als Rob dus dacht ik opruimen hihi
    Geintje snapte wel dat je op een oor ging liggen grijnzzzz
    Mooie ppsjes vooral de 1e
    Groetjes en geniet je dag

  5. Voor velen is dit weer genieten ten top… voor anderen anders ๐Ÿ˜‰ Gelukkig kan niemand het veranderen anders zou er nog meer oorlog zijn .

    Kalm aan… doen wat kan en laten wat niet gaat… de dag is snel genoeg om

  6. Nu zou het hier flink te keer gaan met het weer maar nee hoor zelfs geen druppeltje regen, wel 30 graden heet.
    Gelukkig heb ik achter de pc kunnen genieten van jou leuke ppsjes en de foto’s van je wandeling gisteren:-)

  7. dag Karel,
    een mooie voorstelling van Lidia
    en eentje met erg leuke mopjes haha….
    Gelukkig dat de heel erg drukkende en zeer warme dag voorbij is,
    dit hoeft voor mij niet Karel, TE heet en benauwd.
    Geniet van een lekker afgekoelde avond,
    Greetje

  8. Hoi karel
    Nee was gelijk ook weg en wist niet eens meer waar het over ging grijnzzz
    Nee hoor gewoon geen zin om het nogmaals te typelen.
    Vandaag weer een mooie dag…en jij blijft thuis?
    Geniet je dag

  9. Ha jij een tv hangdag…had je wel gezegd…de dames kijken hihi
    Morgen de hort op…hier misschien ook wel…baby knuffelen
    Weer eens wat anders dan knuffels maken grijnzzzz
    mzl

  10. Zeker is dat leuk…in een week veranderd er veel bij die kleintjes ๐Ÿ™‚
    En komende week bij allen langs want er gaan er op vakantie…druk bezet met bezoekjes dus.
    Smakelijk en fijne avond

Geef een reactie

