geduld

zo luitjes

het weekend weer gedaan
gaan we de nieuwe week er weer keihard tegenaan
toch
?
al las ik iets over vakantie ergens
ik dacht dat Rob nog 1 dag moest werken
en Ritza nog 2 dagen school
nu ik heb geen vakantie dagen meer , zelfs geen snipperdagen
pppfffttt
maar ik heb veel geduld , en veel vrije tijd
🙂

geduld overwint greetje

ik liep gister al 3 van de 5 wijken
dat vandaag een makkie
en kan dus weer een wandeling plannen
en lekker lachend de week in
ik hoop U ook
want U weet het

lachenisgezond11

voor hen die mijn wandelingen in beeld  volgen
klik op de route

wandeling 13 juli 2017

 wens ik U een fijne dag

lieve groet

karel

Auteur: fietszwerver

what about me ?

18 thoughts on “geduld”

  1. Was für schöne Blumen in der PPS.
    Du hast jeden Tag frei, habe ich auch bald und Geduld ist manchmal schwer.

    Einen schönen Tag wünsche ich dir lieber Karel.
    LG Mathilda 😊😎😍

  2. Mooie pps van Greetje en je weet het ik heb een engelengeduld hihi
    Die 2e daar zitten goede tussen maar ook mindere 😉
    En ja de foto’s daar waren we al.
    Toeval hoor dat ze tegelijkertijd kwamen…ze staan ingepland en soms ga ik schuiven 🙂
    Groetjes en geniet je dag

  3. Ha Karel,
    Tis weer wandelweer nu, of fietsweer wat je maar wil he.
    Ik heb net even je hertogenpad foto;’s bekeken.
    En veel bekends voor mij.
    Mijn dochter woont in Oosterhout en ik vlakbij Breda
    Dus je was in de buurt hihi.
    Ik zou zeggen , wandel weer lekker deze week.
    Lieve groet Marianne

  4. Je bent toch echt mijn tuindeur voorbij gelopen.

    Ik stond nog wel met koffie klaar.

    Nu ben ik vooral eerst erg lui.
    Misschien dat ik eindelijk de opruimwoede krijg?

    Warme groet,

Geef een reactie

