weekend

zo luitjes

die vreselijke ziekte K
heeft weer een blogvriendin van ons weggenomen
Giselinde

ik zat wat te bladeren in m’n enorme pps archief
en trof onderstaande stel nu dat het zo is
dat men puur uit winst oogmerk die synthetische troep maakt

citroentegenkanker

ja dat werpt vragen op
om toch een glimlach aan U te ontfutselen

Question3

met dat ik dit blog typel regent het weer wat
nu maakt het mij vandaag niet uit
maar zo ongeveer ziet het er morgen ook uit
dat ik heb besloten niet weg te gaan om een mooie wandeling te maken
en valt het mee wandel ik m’n tuintje wel in
heb hier nog een wandeling in beeld , welke ik maakte net over de grens
klik hier om te kijken

rest mij U een fijn weekend te wensen

lieve groet

Karel

Auteur: fietszwerver

what about me ?

26 thoughts on “weekend”

  1. Nee bij haken moet je tellen dus is een goede afleiding…waarom denk je dat ik als een gek aan het haken ben geslagen. Teller staat intussen op 14 hihi en 15 is in de maak πŸ˜‰
    Hier net ook een fikse bui…mzl

  2. En die bui heb je zeker deze kant opgestuurd want hier is het nu nat
    Ja geeft afleiding en dat de kleintjes er dan ook nog plezier van hebben is mooi meegenomen
    Smakelijk en fijne avond

  3. Tja….Karel, vind dat je veel over de ziekte met een grote K hoort, helaas….
    Zeer triest dat onze blogvriendin Gislinde niet meer onder ons is.
    Wens je een heel fijn weekend toe en hoop dat de zon weer terug komt,
    Greetje

  4. Ach Karel zo spijtig voor Gislinde .Mijn jonste dochter is er ook met geconfronteerd.Ze is al geopereerd en bestraald.Hopelijk gaat alles de goede weg uit.Het is afwachten nu.Zorgeloos is voor altijd verdwenen Fijn weekend.

  5. Dag Karel. Wat erg voor Gislinde… het treft iedereen… mijn vader overleed veel te vroeg aan deze ziekte; mijn zus overwon de harde strijd. En dan spreek ik nog niet over collega’s en andere familieleden… Leven bij de dag en dankbaar zijn voor alle goeds dat we mogen ervaren. Meer kunnen we niet.

  6. Hoi karel
    Maar een reactie verwijderd die stond er dubbel hihi
    Jij geslaagd met shoppen en nu wil je gelijk je kast op gaan ruimen?
    Wij gaan kijken of de jarige nog steeds jong(ste) is…
    Groetjes en geniet je dag en de rust haha

Geef een reactie

