is er iets fout :)

zo luitjes

we beginnen een nieuwe week
ik keek gisteravond nog om een wandeling in het Brabantse land
maar Utrecht is van hier per trein niet bereikbaar
en dat maakt het me lastig , en kijk ik naar het weer , kan ook lastig zijn
en dus , dus bekijk ik het alles per dag
gelooft U mij , ik zal me niet vervelen

ja het hele leven is van

geven en nemen lidia

in de maand van de gein
de titel van dit blog
hihihi

somethingwrong

wens ik U een fijne dag

lieve groet

Karel

Auteur: fietszwerver

what about me ?

22 thoughts on “is er iets fout :)”

  1. Het is zoals het is, het komt zoals het komt…. allemaal cadeautjes om iets van te leren…

    En ja….in het wilde weg een weg aanleggen en die zomaar ergens laten stoppen, zinloos. Dat is kwartjespolitiek hè

  2. Hoi karel
    Is er iets fout ?
    Na het zien van de 2e pps zeg ik volmondig JA
    Was het de haan of de kip 😉
    Tja was nog vroeg dus verwisseling kan dan zomaar gebeuren.
    Groetjes en geniet je dag

  3. dag Karel,
    een mooie pps van Lidia heb ik hier gezien en een leuke “van alles wat” voorstelling.
    Ben twee dagen afwezig geweest en gezellige dagen in Breda gehad.
    Welterusten en slaap lekker,
    Greetje

  4. De regen valt bij bakken. Na gisteren nog een gezellige high tea in de Ooy en via Beek, Berg en Dal en langs de Waal weer terug met nog droog en lekker warm weer is het vandaag maar trieste boel. Wel het voordeel van het niet hoeven sproeien van de tuin 🙂
    Vandaag dus hangdag en hoop dat jij ook geniet van een fijne dag Karel.

Geef een reactie

