weekend

zo luitjes

wat vliegen de weken voor bij hé
en wat ben ik blij met al die vrije tijd
oké aan het begin van de week wat folder werk , vanaf eind juli tot eind augustus ook weer wat vakantie wijken er bij
ik vind het niet erg , het houd me op de straat hihi
en ik zie het als goede training voor het wandelen

 dat doe ik vandaag ook en wel bij de oosterburen
daar ligt nog de laatste etappe van het grote rivierenpad
Wyler – Kleve

ja ik stopte de vorige keer ietsje eerder

dat vroeg op en op pad en laat thuis
maar mooi weer zou het zijn , niet te gek warm ook
dan kan ik deze mooi wandeling afsluiten
en buiten het Brabantse land nog een ander pad pakken

Aussergewöhnliche Plätze

er zijn zo U ziet nog mooie plekjes genoeg
🙂

in de maand van de gein
eigenlijk iets wat helaas nog weer actueel is
helaas
biechte

ik wens U een fijn weekend

lieve groet

Karel

ps: er staat een nieuw foto album rechts boven

Auteur: fietszwerver

what about me ?

14 thoughts on “weekend”

  1. 😂 😂… Dat was niet zo fraai wat die pastoors deden in hun mooie kerk! De plaatjes doen me dromen van reizen. Maar ik reis voorlopig hier. IJsland had ik deze week in mijn boek. Ik weet nog niet wat het wordt volgende week…Geniet van je weekend Karel!

  2. Erg hoor geen koffie voor je aan de wandeling begon hihi
    Prachtige platen in de eerste en ahuhm lachen die 2e maar helaas soms werkelijkheid.

    Groetjes en fijne dag

  3. Al die training is niet verkeerd 😉 Kun je mooie plekjes opzoeken en ons ervan mee laten genieten…
    zo nu ff naar je foto albums….. (zwaaaaaaiiiiiiiiiii en trussssssssssssss voor zo meteen)

  4. Hoi karel
    Ja maar even aangepast want zonder koffie kan je de dag niet beginnen hj
    Jij de folderwijken wij feesten …verschil moet er zijn
    Groetjes en wandel ze

  5. lieber Karel, da warst du ja wieder sehr fleißig, manchmal hab ich richtig schlechtes Gewissen, dass ich nicht so viel unternehme, genieße den Rest des Sonntags noch gut

  6. Ha lolbroek…dan heb je echt wel een haan nodig om met de kippen op te staan 😉
    Of is het met de kippen op stok gaan en vroeg gaan slapen.
    Nu beide niet mijn ding haha
    Slaap wel

Geef een reactie

