gebouwen

zo luitjes

wat een weertje hé
lijkt wel zomer
ik liep een prachtige wandeling in het Brabantse land woensdag
gister een mak an dag met een beetje HH en een boodschap
ik kwam op mijn fiets en wandel tochten in binnen en buitenland
vele oude gebouwen tegen , en ik geniet dan o.a van het mooie en goede metselwerk
en ander handwerk van toen in hout en glas
kathedralen b.v , maar ook oude stadsmuren , noem maar op
dat is ook de enige reden dat ik wel een een kerk binnen ga

churcheskerken

nee geloven in een religie doe ik dus niet
ik heb als de Adam hier onder te veel vragen

godschiepdeman

en juist die vragen die hij stelde , wist ik de antwoorden wel al
🙂

wens U een fijne dag

lieve groet

Karel

Auteur: fietszwerver

what about me ?

13 thoughts on “gebouwen”

  1. Hoi karel
    Maar dat ga je dus morgen pas doen en vandaag nog mak an 😉
    23 tot 28 vandaag…dikke kans dat hier die 28 graden is…dus ook mak an.
    Die Adam toch pffttt, je zou er hoofdpijn van krijgen hihi
    Groetjes en geniet je dag

  2. Ha die Karel,
    Ik zou wel wat van energie willen pffff al dat wandelen met die warmte.
    Ik net doodmoe terug v/d fysio.
    Las dat je hier in de buurt aan de wandel was, het hertogenpad.
    Zelf nooit gedaan, maar de omgeving is mooi
    En gebouwen , zitten hele mooie tussen en prefereer de oude boven de huidige moderne .
    Ik wens je een zomers weekend en veel wandelplezier
    Lieve groet Marianne

  3. Klopt wind is geen tocht maar met dit weer staat er veelopen in huis en ja dan heb je het zo te pakken…
    Nu nog kwijt zien te raken haha…
    Volgende gaan zaterdag weg…naar een verjaardag dus kan dan mooi…
    Dan met Marijn nog eens even om tafel wat hij wil want ja zeg nu zelf jongens van 8 nog een knuffel ???
    We zien wel…voorlopig maak ik er nog gewoon want vind het zo leuk om te doen haha
    Slaap wel

  4. Even een inhaalslag maken… mijn mail heeft helaas niet jouw nieuwe berichten gemeld….

    En ja het weer, weer erg wisselend he, vandaag zulke stortbuien dat ik op zoab-loze wegen bijna van de weg afvloeide…. gelukkig hield ik de auto op de baan.

    Gebouwen, altijd prachtig om naar te kijken, de architectuur ervan…. ik wens vaak dat de muren/stenen zouden kunnen praten… heb jij dat ook?

Geef een reactie

