genieten

zo luitjes

genoot ik gister een heerlijke wandeling hier achter in m’n tuintje
foto’s volgen , liep een rondje dat ik wel vaker doe
maar nu deels aan de hand van een beschrijving van Natuurmonumenten
Bomenroute ‘ S-Gravelandse Buitenplaatsen
een aanrader

nu vandaag ga ik verder op ontdekking in het
Brabantse land en wel de Hertogen volgen op het
Hertogenpad
tussen Breda en Dongen

zal de dieren die volgen hier
niet treffen , maar wat zijn ze mooi

African souls - Zoo

en ook wel grappig
in de maand van de gein

hondenenkatten

wens ik U een fijne dag

lieve groet

Karel

Auteur: fietszwerver

what about me ?

17 thoughts on “genieten”

  1. Hoi karel
    Nu klikte ik op het Hertogenpad πŸ˜‰
    Ja je loopt de goede kant op…
    Al heb je van deze al eens een stuk gelopen toch?
    Deurne en Griendsveen toch?
    Veel wandelplezier…

  2. Ik ben ook blij met mijn Brabantse roots Karel en ken er vele wegen.
    Wat een schatten die honden en katten. Prachtig om te zien.
    Slaapgroetje

  3. Hoi karel
    Dacht echt dat jij al eens de wandeling in de deurnese peel gedaan had…och zet maar op je to do lijstje hj
    Hier is het weer niet wat ze voorspeld hadden…gewoon behaaglijk maar niet heet.
    Ga weer richting buiten…mzl

  4. Half 6 begon het te regenen…dus naar binnen en net toen alles opgeruimd was regende het al niet meer…
    dus een buitje van niks πŸ˜‰
    Morgen weer een warme dag…zo ze zeggen…we wachten het af.
    Frost natuurlijk hihi…hang ze

  5. wat voor plannen heb je alweer?
    Nu morgen meer kans op nog mooi weer dan zaterdag πŸ™‚
    We wachten het af…wil in ieder geval morgen lekker buiten zitten

    Trusten

  6. Je hebt al weer vele kilometers versleten deze week…. als ik daarover nadenk vind ik het wel jammer dat ik dat niet kan maar aan de andere kant gun ik het je van harte natuurlijk en ben ik blij dat jij het kunt en er zo van geniet.

Geef een reactie

