de ene of de andere tuin

zo luitjes

mijn vorige onderburen , een jong stel
en ik zag hun huisje nadat ze met de noorderzon waren vertrokken
waren enorme smeerlappen , het huis was zwart van nicotine en vet
daar heb ik geen kiekjes van , wel van hun tuintje welk ik van af m’n balkon overzie
zelf houd ik enorm van groen , en mis dan ook wel wat bomen

vond
mooie tuinen ppsjes genoeg , vind ik dan
🙂

1

2

ik vond 1 pps met hashies er in

3

5 mag voor eigen gebruik

4

ik hielp een buurvrouw met wat snoeiwerk
en we lieten 1 grote en 1 minder grote boom staan
ik zeg helaas de nieuwe bewoner haalde ook die weg
en zette onderstaand er voor in de plaats

5

visjes doen het goed en ach het is ff wennen
en wil ik bomen zien ga ik de hei op en het bos in

wens ik U

een fijn weekend

lieve groet

Karel

mijn vorige onderburen , een jong stel
en ik zag hun huisje nadat ze met de noorderzon waren vertrokken
waren enorme smeerlappen , het huis was zwart van nicotine en vet
daar heb ik geen kiekjes van , wel van hun tuintje welk ik van af m’n balkon overzie
zelf houd ik enorm van groen , en mis dan ook wel wat bomen

vond
mooie tuinen ppsjes genoeg , vind ik dan
🙂

1

2

ik vond 1 pps met hashies er in

3

5 mag voor eigen gebruik

4

ik hielp een buurvrouw met wat snoeiwerk
en we lieten 1 grote en 1 minder grote boom staan
ik zeg helaas de nieuwe bewoner haalde ook die weg
en zette onderstaan er voor in de plaats

5

visjes doen het goed en ach het is ff wennen
en wil ik bomen zien ga ik de hei op en het bos in

wens ik U

een fijn weekend

lieve groet

Karel

Auteur: fietszwerver

what about me ?

26 thoughts on “de ene of de andere tuin”

  1. Goed dat ze met de noorderzon zijn vertrokken die smeerkezen. Het lijkt me niet leuk als je daar moet boven wonen. Ik zou er niet gerust in zijn ook aangaande brand en dergelijke. En dat geplukte tuintje… zo zielig. Zo jammer van het groen waarin de vogels komen fluiten. Ik wens je nieuwe, propere, vriendelijke en groenminnende buren! Lieve groet.

  2. Hoi karel

    Zo eindelijk de kans gehad om te klikken…en al zijn er die bekend zijn de lach was er wel hihi
    Je hebt je goed uitgeleefd met al die tuinen…de 1 en 2e waren oude bekenden
    Gebruik deze code van de banner ook op blogger 😉

    Groetjes en geniet je dag

  3. De eerste tuin vind ik toch mooier.
    Maar jij zult vooral blij zijn dat de smeerpoetsen weg zijn.

    De walm van hasj en andere ongein zul jij zeker niet gaan missen.

    Veel plezier met je nieuwe buren.

    Weekendgroet,

  4. Gelukkig ben je van die figuren af Karel……..
    Morgen een dagje winkelen in Breda met mijn oudste dochter, leuk……..
    Hoop dat de treinen op tijd rijden en er geen storingen zijn.
    Tot zondag dan…… jij ook een fijne zaterdag met lieve groetjes van mij, Greetje

  5. Schrik niet zo snel meer…genoeg studentenhuizen gezien en dan kan je alles verwachten ook.
    Zolang je er geen last van had is het goed toch.
    Net in de regen de wandelaars op staan wachten pfffttt
    Ben toe aan een douche
    Smakelijk en fijne avond

  6. We draaien het om eerst keuken dan douche 😉
    Nu die tinypics is in ieder geval goed voor de gbjes 🙂
    Je kan er zelfs gewoon plaatjes uitzoeken…
    Bankhangze strakkies

  7. Nee maar staat wel ieder jaar netjes aan de finish 🙂
    Vinden ze ook leuk en samen met een vriendje kopen is dan ook veelleuker…samen met de papa’s
    Hang ze

  8. Ja baby’s zijn actueel hier en denk dat het er nu voor ons op zit en dat het blijft bij deze 8 hihi
    Och is een tafel vol…en als ze allemaal tegelijk hier zijn oordopjes in 😉
    Groetjes en geniet je dag

  9. Buren…..je moet het maar net treffen …. sommigen kunnen een aanwinst zijn en je levensplezier vergroten maar anderen…brrrrrr
    De natuur om je heen biedt je genoeg moois, gelukkig maar, dan kan je die nieuwe tuin onder je wel goed genoeg vinden, ziet er in ieder geval wel een heel stuk netter uit.

Geef een reactie

