langs veldranden

zo luitjes

anders maar wel lekker weer
gister liep in voor de klok van 1 uur 2 wijken weg
had er nog 1 willen doen en dan de finale van het NK wielrennen
maar het was al 4 uur voor de 3 andere gebracht werden
dus dat is voor morgen
zag zaterdag bij de dames een mooie finale
en de mannen deden daar niet voor onder
een geslaagd NK met verdiende winnaars

ik zocht om een mooie foto pps in mijn archief
en bekeek er 1 waarvan ik de taal niet ken
en dacht die is heel origineel , helaas
U zal het nadien wel zien

ik keek verder om er daar bij 1 passende te vinden
en ojee wat een goede
mocht er een melding komen , kunt U gerust door gaan hoor

Wat met de Aarde als [-Na._.Tiny

helaas is dit overal om ons heen , niet alleen de randen langs de velden
😦

bords_de_champs2

wens ik U een fijne dag

lieve groet

Karel

Auteur: fietszwerver

what about me ?

20 thoughts on “langs veldranden”

  1. Hoi karel
    Je kan het maar ergens druk mee hebben hihi
    Erg ben ik de kater is nog niet af en ben al aan het bedenken wat ik erna ga maken hihi
    Op mijn manier druk dus…groetjes en fijne dag

  2. Als ik ze allemaal nog wil maken die in een map opgeborgen zitten dan ben ik wel een tijdje bezig hihi
    Maar je hebt gelijk eerst deze afmaken…al kon ik het niet laten er een muisje bij te doen zo tussendoor…
    Ja af en toe een kleintje tussendoor anders duurt het te lang
    Fijne avond

  3. hi Karel,
    Om dat zwerfvuil kan ik me gruwelijk ergeren,
    wat zijn dat toch voor mensen die dit doen.
    Het stoort me telkens weer als ik het naast de weg zie liggen.
    Met M. weer gezondheidsproblemen, (heup)
    zodra ik iets meer weet laat ik het weten,
    wens je een goede nachtrust toe en slaap lekker,
    Greetje

Geef een reactie

