weekend

zo luitjes

ik verbracht de afgelopen dagen wat in de rust mode
scharrelde wat door m’n hutje , beetje dit beetje dat  , ff om eten en drinken
en verder weinig anders
en hoe was dat bij U , flink aan het soppen en poetsen geweest natuurlijk
nu ik ff niet en toch ging de tijd door
weet niet of U het herkent , zit je na het koken lekker te eten en zie je plots hoe laat het is
gebeurt mij regelmatig dat ik al vroeg zit te eten , en weet U , bevalt me prima

de klok lidia

ik vond niet dat ik m’n tijd verdeed , was alleen anders ingedeeld
ik hoorde bij deze pps een bekend lied , denk dat mijn mem het wel eens zong
2 blogmaatjes zullen het zeker ook herkennen en wie weet mee zingen

frappante foto’s van een tijdje terug

w45 frappante fotos van 2011

ik wens U allen

een fijn weekend

lieve groet

Karel

Auteur: fietszwerver

what about me ?

13 thoughts on “weekend”

  1. Helaas kon ik de pp niet openen, wel die van de klok boordevol wijsheden rond tijd. Ik ben weeral te laat op, maar geeft niks. Moest wat bijtrekken na een paar minder goede nachten. Ik wens je een heerlijk weekend!

  2. Schaue mir die PPS später am PC an.
    Das heiße Wetter ist vorbei und mir schon wieder etwas zu kalt.
    Heute einkaufen und dann mal sehen, was ich am Wochenende machen werde.
    Die OP verlief gut, aber die Schmerzen sind geblieben. Ich hoffe, dass es erträglicher wird.

    LG Mathilda 😊😎😍

  3. Bij de eerste herkende ik de wijs Grootvaders klok en zong het zacht mee, mijn moeder zong het graag.
    pracht achtergrond en wijsheden.
    de tweede brengt een wereld van ellende en verdriet maar ook het besef van hoe het kan zijn
    Fijne avondgroet Karel

  4. dag Karel,
    een hele mooie van Lidia en in de tweede worden we met de neus op de feiten gedrukt
    hoe het in deze wereld kan toegaan, triest…..
    Wens je een fijne avond toe,
    de hittegolf is verdwenen, gelukkig….
    groetjes Greetje

  5. Hoi karel
    We vullen elkaar aan hihi
    Ja beide eentje over de wereld waarin wij leven 😉
    Jij vandaag de lanen in en hier en daar de brievenbus vol gooien…hopelijk met weinig hindernissen.
    Groetjes en geniet je dag

  6. Hallo Karel even buurten eindelijk wat rust in de tent . en blijft je volgen Hartelijke gr van Cees

Geef een reactie

