droog

zo luitjes

wat een weertje hé
misschien wat te warm voor de meesten
en zeker voor de natuur , zag de branden in Portugal
kan zo ook maar hier gebeuren
en de boeren hebben het ook niet helemaal naar de zin
al maakt het wel snel goed hooi en kuilgras
maar op de akkers verdort de boel

boeren in de woesttijn

mijn bezoek is weer naar huis
de rust dus weder gekeerd hihi , zo erg is het niet hoor
we maakten wat uitjes , en ik had gedacht vandaag ook nog
maar was hen toch te warm
zal eens zien of de foto’s welke ik maakt wat geworden zijn

in de maand van de foto
wie herkent Amsterdam
🙂

Photos_de_journalistes

wens ik U allen

een fijne dag

lieve groet

Karel

Auteur: fietszwerver

what about me ?

19 thoughts on “droog”

  1. Lieber Karel.
    Heute wird noch einmal ein heißer Tag und es ist seit Wochen schon sehr trocken.
    Der wenige Regen reicht gar nicht.
    Dann hättest du hoffentlich viel Freude mit deinem Besuch.

    LG Mathilda 😊😎😍

  2. Hoi karel
    Wat een bedrijf hè…en die journalisten foto’s wordt je niet blij van net zomin als van het dagelijkse nieuws.
    Hier is het hot hot hot whahaha
    Groetjes en geniet je dag

  3. dag Karel,
    een hele mooie ” boeren in de woestijn”
    en de foto’s van journalisten, ofschoon je er niet vrolijk van wordt,
    zijn toch de waarheid wat er zich allemaal afspeelt in de wereld.
    Ben heel blij dat het nu afgekoeld is, was vandaag “niet te harden”……
    Hoop dat je leuke dagen hebt gehad met je visite, nu weer lekker rustig he Karel.
    Groetjes van mij

  4. Dat is nog eens een bedrijf . Van de foto’s wordt je niet vrolijk. Nu hopen dat het hier binnen wat meer afkoelt zodat ik slapen kan vannacht. Ik heb alles openstaan maar de warmte blijft hangen.
    Slaapgroet

  5. Na de fikse maar kortdurende onweersbui van rond het avonduur koelde het fors af van 30+ naar 22+ (in onze omheinde tuin op het zuidoosten) . Weeronline belooft me de komende 14 dagen prachtig weer, temperaturen van rond de 20 graden veel bewolking en grote kans op neerslag, heerlijk!!

    Jij nu maar weer makan, ondertussen wel blijven genieten natuurlijk

  6. Zo warmdat ik binnenblijf.Gevaar op branden ook in mijn omgevung daar wordt aangeraden niet in natuurdomeinen te gaan wandelen maar voor de rest alles in orde .Lukt het bij dit weer de filders weg te krijgen.

  7. Hoi Karel
    Denk dat ze het gelezen heb want geen rode bulten vandaag hihi
    Ja een beetje afgekoeld maar toch nog warm.
    Maar kunnen weer gewoon buiten zitten zonder alles potdicht te hebben in huis.
    We gaan ervan genieten…en kijken hoe de was droogt grijnzzz
    Groetjes en geniet je dag

Geef een reactie

