eigenlijk best een gedoe hihi

zo luitjes

gister waren wij naar Egmond aan Zee
ze wilden met de blote poten wat wandelen
nu dat is prima gelukt
zij hadden het goed naar de zin , ik verveelde me eigenlijk
🙂
zo langzaam lopen dat je bijna omvalt is zeer vermoeiend
het is als bij fietsen eigen tempo altijd het beste
maar vooruit hij 78 jaar jong en meerdere operaties aan knie
dus best mooi dat ie dit doet
bij thuis komst waren alle folders voor de deur
ik bracht gelijk 1 wijk weg

vandaag liep ik de andere 4
en zij waren met auto en fietsen achterop
om 9 uur naar Scheveningen en zouden knooppunt route fietsen
Katwijk en weer terug , dan de pier op en weet ik wat

ik zie ze wel verschijnen
voorlopig heb ik ff rust
hihi

het is hen gelukt hoorde ik nadien
en ze waren kapot hihi

warm weertje wat we hebben
wie weet kan iemand het mooie van het onweer genieten
zag beelden van Portugal
bosbranden , vreselijk , vermoedelijk ook door bliksem inslag

bliksem 1

morgen dus ipv woensdag
omdat ik alles weg heb gewerkt
is het de bedoeling dat we gaan naar
Garderen

kan nog anders worden hoor
zie het wel

zonder emmertje en schepje hihi
wel met m’n cameraatje
ben nu al benieuwd
🙂

fotomont

ik wens U

een fijne dag

lieve groet

Karel

Auteur: fietszwerver

what about me ?

17 thoughts on “eigenlijk best een gedoe hihi”

  1. Ha morgen slenteren dus…
    Toch nog ppsjes gekeken…die eerste daar heb ik het niet op maar in de 2e zitten prachtige beelden.
    Nu slapen dus…slaap wel en veel plezier morgen

  2. ’t is warm hier binnen geweest en buiten helemaal niet uit te houden, pffff….. wat een hitte. Moet hier in Limburg niet aan donderdag denken, 35 a 36 graden…….. hittegolf….
    lieve groetjes, Greetje

  3. De hele avond bezoek gehad dus weinig hier…wel leuk hoor.
    Maar je loopt dan gelijk achter…maar daar weet jij alles van toch?
    Een mooi uitstapje en dat met deze hitte pffttt
    Slaap wel

  4. Ikke zit hier te stikke van de hitte Karel , maar wel te genieten van jou muziekje en prachtige foto’s.
    De mooiste foto vond ik de ui met dat mooie oog, zo apart.
    Lieve groet

Geef een reactie

