weekend

zo luitjes

de visite is gister dan gearriveerd
ik kon nog ff met de stofdoek en zuiger door het huis
had om 15:00 uur een appje , van bij Boxmeer , dus duurt nog ff
dat ik nog ff naar de visboer voor een paar matjes
kunnen we als we op het eten wachten een aperatiefje nemen
toch
nadien een klein rondje gefietst
en terug thuis bij kletsen , toen wij haring eten en Gitti in de keuken
en ja hoor de jaarlijkse asperge maaltijd gemaakt , heerlijk

er na ook via de pc wat plannetjes die ze hadden nagekeken en of uit gewerkt
ook ivm bus tijden en zo wat meer , ja plannen heeft Heinz zat hihi
maar hij vergeet te vaak dat hij niet alles meer kan
komt goed

ik neem U mee naar de tuin
nee niet de mijne
maar de hier onderstaande
we krijgen weer warm weer , zorg voor wat water en schaduw in Uw tuin
en geniet er van


in de tuin van carla lidia

voor de maand van de foto’s koos ik de volgende
ik kon er van genieten
en hoop U ook

prachtige fotos s

U zal het wel begrepen hebben ik zal minder online zijn

wens ik U een fijn weekend

lieve groet

Karel

Auteur: fietszwerver

what about me ?

30 thoughts on “weekend”

  1. Mogge karel 😉
    De haan al horen kraaien?
    Hier morgen ook vroeg dag met 2 slapers…
    Toch nog de ppsjes gekeken…
    De laatste plaat in de 1e daar moest ik gelijk om lachen.
    Zijn beide niet mijn hobby’s
    Groetjes en geniet jullie dag

  2. Mogge karel
    Het waren toch slapers alleen niet zo lang als wij hadden gewild haha
    Zal jij geen last van hebben gehad…
    Maar ze wilden graag richting huis en vlotten bouwen
    Marijn zei opa dat kan jij vast heel goed whahaha
    In de ogen van de kleinkinderen kan opa alles maken…
    Jullie op pad vandaag en een volle agenda maar met zo een maaltje wat je voorgeschoteld kreeg hou je het wel vol haha…groetjes en geniet je dag

  3. Een mens kan niet altijd maar online zijn. Daar hoeft wat mij betreft ook niemand een verklaring voor te geven. Het echte leven gaat immers voor? En soms heb je iets anders aan je hoofd. Teveel bijvoorbeeld (-:’
    Met bloemen doe je me altijd plezier, dat weet je…
    Zonnige groet!

  4. Kan niet zo goed in het duits typelen whahaha
    Maar een hele discussie hier waarom wij wel duits kennen en zij geen nederlands…
    Is een groot land dus mag dat haha
    Geen ruzie maken daar krijg je later spijt van…20 jaar gooi je niet zomaar weg
    Een goede nachtrust doet wonderen…
    Slaap zacht

  5. Heerlijk toch, logees hebben, is een feestje. Fijn te lezen dat jullie weer zo genoten hebben van de diverse dingen. Ik wens jullie van ♥-e toe dat dat nog vele jaren kan en mag!!

Geef een reactie

