visite

zo luitjes

ik ben lekker opgeschoten met m’n poetserij
en nu komt de visite een dag later , moet de woensdag nog op visite bij de dokter
ja is ook de jongste niet meer en last van knieën en wat al niet
maar ik heb m’n hutje mooi op orde , kan ik het weer goed bijhouden
en als zij weg zijn , zal ook ik dat weer zijn
fijn de hort op en aan den wandel

heerlijk door bossen en weiden en uiterwaarden
maar ook door boerenland
heerlijk genieten van de natuur en wie weet tref je dan zo’n feest als hier onder

boerengoed

en andere schoonheden , nee die hier onder zeker niet
wat kunnen sommigen toch schitterende foto’s maken
ook mooi is dat wij er van kunnen genieten

NationalGeographicsPhotos2006

wens U een fijne dag

lieve groet

Karel

Auteur: fietszwerver

what about me ?

17 thoughts on “visite”

  1. Ja veel sporten en wandelen kortom bewegen is goed voor een mens. Maar teveel is echt niet goed . Je zit nog al eens op de weg. En je stapt er lustig oplos. Slijtage van je knieën ? of overbelasting wat zal het zijn. Wij zouden binnen kort met zus en zwager naar Engeland gaan. Zus en zwager gaan niet mee. Moesten de reis annuleren. Mijn zwager heeft zo’n zwaar artrose in zijn enkel gewricht dat ze het nu in gips hebben gezet en hij van de pijn is verlost. Sterkte Karel met de knieën ik zal duimen dat het meevalt.

  2. Hoi karel
    Wat een pracht gezicht die kinderen in het hooi en op de wagen hihi
    En ja de foto’s van de 2e mogen er ook wel zijn…
    Even thuis en zo weer de hort op…maar met de fiets.
    Even nieuwe outfit scoren voor manlief…groetjes en geniet je rust

  3. Je hebt flink aangepoot met dit warme weer. Je huishouden is spic en span, dat geeft rust.
    Hopelijk is je klacht onschuldig. Ik zal voor je duimen! (Voor wat het waard is…)
    Geweldig, National Geographic (-:

  4. Last van enkels, knieën ik ken het zo goed. Vooral bij omslag van het weer.
    Karel ik wens jou fijne dagen met je vrienden. Doe rustig aan en genietIk zit hier weer te genieten van jou blogje:-)

Geef een reactie

